رئیس کل دادگستری استان البرز گفت: دیدارهای مردمی نقش مهمی در دسترسی آسان مردم و مراجعان به مدیران قضائی استان دارد و با قوت در سال جاری نیز طبق برنامه‌ریزی انجام شده صورت می‌گیرد.
کد خبر: ۱۱۰۴۳۸۳
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۸ 09 May 2023

به گزارش «تابناک البرز» حسین فاضلی هریکندی در برنامه دیدار هفتگی خود که سه‌شنبه هر هفته برگزار می‌شود پیش از ظهر امروز با ۲۳ نفر از مراجعان شخصاً دیدار و دستورات مقتضی را صادر کرد.

وی در حاشیه این دیدار با اشاره به اینکه ملاقات‌های مردمی وی و مدیران دادگستری کل استان البرز سه شنبه هر هفته در تمامی مجتمع‌ها و حوزه‌های قضائی برگزار می‌شود، تصریح کرد: دیدارهای مردمی نقش مهمی در دسترسی آسان مردم و مراجعان به مدیران قضائی استان دارد و با قوت در سال جاری نیز طبق برنامه ریزی انجام شده توسط مدیریت رسانه و روابط عمومی دادگستری استان ادامه خواهد داشت.

رئیس کل دادگستری استان البرز با بیان اینکه در دیدار روز جاری شخصاً مشکلات و درخواست‌های مرتبط با ۲۳ نفر از مراجعان را استماع و دستورات مقتضی را صادر کرده است، افزود: در کلیه حوزه‌های قضائی استان نیز مجموعاً ۱۱۶۹ دیدار توسط مدیران انجام شده و در حوزه ریاست دادگستری استان نیز در طول این هفته ۱۵۳ درخواست توسط رئیس حوزه ریاست و کارشناسان بررسی و ارشادات لازم انجام شده است.

وی عمده درخواست‌های طرح شده را مرتبط با موضوعاتی از قبیل درخواست اعمال ماده ۴۷۷ عنوان کرد و گفت: تسریع در رسیدگی به پرونده‌ها، تسریع در اجرای حکم، درخواست مرخصی زندانیان و تجویز پابند الکترونیکی از دیگر درخواست‌های طرح شده توسط مراجعان بوده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار