مدیرکل صداوسیمای مازندران گفت: واحد اطلاعات و اخبار ۳۰ گروه پرتابل خبری و ۲۵ گروه خبرنگاران هر شهرستانی را برای پوشش برنامه‌های دولت آماده کرده است.
کد خبر: ۱۱۰۴۷۲
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۵ 12 October 2015
به گزارش تابناک مازندران علی صادق مقدسی در گفتگو با خبرنگار افزود: هم‌زمان با سفر رئیس جمهوری و اعضای هیئت دولت یازدهم به استان مازندران صداوسیمای شبکه مازندران با تولید و پخش زنده برنامه‌های این سفر را تحت پوشش رادیویی و تلویزیونی و خبری به‌صورت استانی و ملی قراردادند.
وی اظهار داشت: در حوزه صدا با پخش مستقیم برنامه‌ای این سفر، لحظه‌به‌لحظه حضور دکتر روحانی در فرودگاه و مسیر ورودی به شهر ساری و سخنرانی دکتر روحانی در استادیوم شهید متقی و دیدار با علما و نخبگان را به سمع مردم مازندران رساند.
وی گفت: همچنین در حوزه صدا برنامه‌هایی چون راه زندگی به مدت ۱۵۰ دقیقه، صدای جوان ۴۵ دقیق، شباهنگام ۱۶۰ دقیقه، همدلی و هم‌زبانی ۳۰ دقیقه، موج ورزش ۴۵ دقیقه، صبح مازندران ۲۱۰ دقیقه، پرس جو ۹۰ دقیقه، زیر یک سقف ۲۰۰ دقیقه، پیام مازندران ۱۰ دقیقه، تولید گزارش‌های مردمی از استقبال ریاست جمهوری ۴۵ دقیقه و ارتباط تلفنی با معاون اجرایی ریاست جمهوری، استاندار مازندران و سایر مسئولان کشوری و استانی به مدت ۴۵ دقیقه به موضوع این سفر پرداختند.
صادق مقدسی بیان داشت: در حوزه سیما نیز علاوه بر برنامه‌های روتین، برنامه‌های چون مازندران و آینده با حضور مسئولان ملی و استانی از دیگر برنامه‌های سیماست.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار