فرمانده انتظامی ساوجبلاغ از دستگیری سارقان تحت عنوان مامور از نگهبانان ساختمان‌های نیمه‌کاره خبر داد.
کد خبر: ۱۱۰۶۸۳۱
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۷ 24 May 2023
به گزارش «تابناک البرز» سرهنگ علی سلیمانی گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت تحت عنوان مامور از نگهبانان ساختمان های نیمه کاره در سطح شهرستان ساوجبلاغ، بررسی موضوع در دستور مامور اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

او افزود: در بررسی های اولیه ماموران مشخص شد سارقان با یک دستگاه خودروی پژو ۲۰۶ با جعل عنوان مامور و ضابط قضایی به نگهبانان ساختمان های نیمه کاره مراجعه، اقدام به سرقت اموال و وجه نقد آنان کرده و بلافاصله از محل متواری می شوند.

سرهنگ سلیمانی افزود: با اقدامات پلیسی و چندین شبانه روز کار اطلاعاتی، محل اختفای یک نفر از متهمان در  شهر کرج شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی در يک عمليات غافلگيرانه دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد.

این مسئول انتظامی بیان داشت: با راهنمایی متهم، ۲ همدست او نیز در شهر جدید مهستان دستگیر و در بازجویی های تکمیلی ماموران به ۲۰ فقره سرقت از نگهبانان ساختمان های نیمه کاره تحت عنوان مامور اعتراف کردند.

سرهنگ سلیمانی با اشاره به کشف تعدادی سلاح سرد و یک رشته دستبند فلزی در این خصوص گفت: متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی، تحویل مراجع قضایی و از آنجا روانه زندان شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار