معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز گفت: دستگاه های اجرایی استان امکانات خود را برای برگزاری باشکوه مراسم ارتحال حضرت امام خمینی(ره) بسیج کنند.
کد خبر: ۱۱۰۷۴۱۳
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۵ 28 May 2023

تمهیدات دستگاه های اجرایی البرز برای برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)

به گزارش «تابناک البرز» مرتضی ولی پوری در دومین جلسه هماهنگی گرامیداشت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) اظهار کرد: لازم و ضروری است که تمامی دستگاه های اجرایی همکاری لازم را با ستاد بزرگداشت ارتحال حضرت امام خمینی(ره) در راستای برگزاری هرچه باشکوه تر برنامه های این مناسبت ها داشته باشند.

وی افزود: برنامه‌ریزی در خصوص اعزام، اسکان و تغذیه زائران با بهره‌گیری از تجربیات موفق گذشته انجام ‌گیرد.

وی تاکید کرد: همزمان با سراسر کشور برنامه‌های گرامیداشت عروج ملکوتی بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و معرفی آن به جامعه با تکیه بر جهاد تبیین انجام خواهد شد.

ولی پوری گفت: همچنین هماهنگی و همکاری در راستای به کارگیری ناوگان اتوبوسرانی و هماهنگی با شرکت بهره برداری مترو جهت جابه جایی زائران صورت گیرد. 

وی در ادامه با اشاره به دیگر هماهنگی های بین بخشی گفت: هماهنگی و جانمایی برای استقرار واحدهای آتش نشانی، اورژانس، فوریت های اجتماعی و همکاری و هماهنگی با پایگاه اورژانس آماده سازی مسیرها صورت گیرد. 

ولی پوری تاکید کرد: فرمانداران و بخشداران استان با اهتمام ویژه ای نسبت به این مهم اقدام نمایند. 

ولی پوری تاکید کرد: کمیته های ویژه مراسم براساس شرح وظایف تعریف شده همه امکانات خود را به صحنه بیاورند.

همچنین تدابیر لازم برای حضور خانوادگی با خودروی شخصی از دیگر موضوعاتی بود که بر آن تاکید کرد.

گفتنی است؛ در این جلسه هماهنگی ها و پیشنهاداتی از سوی هر یک از اعضای ستاد در خصوص برگزاری باشکوه هر یک از مراسمات و اعزام کاروان زیارتی مرقد امام (ره) مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

همچنین درخصوص ایجاد تمهید و تسهیل در بخش اسکان زائران، پیش بینی وسایل نقیله توقفگاه، تغذیه و نیز فعالیت های فرهنگی و تبیینی، بحث و بررسی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار