فرمانده انتظامی البرز از کشف ۵۰۷ کیلوگرم انواع مواد مخدر از یک پارکینگ نگهداری تجهیزات راهداری در شهر کرج خبر داد.
کد خبر: ۱۱۰۷۶۲۰
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۶ 29 May 2023

به گزارش «تابناک البرز» سردار حمید هداوند گفت: در پی اقدامات مشترک اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز و فاتب یک باند توزیع گسترده مواد مخدر در سطح استان های البرز و تهران شناسایی شد.

وی افزود: پس از چندین ماه اقدام اطلاعاتی، در نهایت شش قاچاقچی مواد مخدر در این خصوص شناسایی و با تحت نظر قرار دادن تحرکات این افراد،  محل مخفی کردن مواد مخدر در یک پارکینگ نگهداری تجهیزات راهداری در شهر کرج شناسایی شد.

فرمانده انتظامی استان البرز اضافه کرد: ادامه مأموران با هماهنگی مقام قضائی در یک فرصت مناسب به محل نگهداری مواد مخدر اعزام و در یک عملیات ضربتی هر شش قاچاقچی را دستگیر کردند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان ۵۰۷ کیلو ۳۰۰ گرم مواد مخدر شامل ۳۶۸ کیلو و ۷۰۰ گرم تریاک و ۱۳۸ کیلو و ۶۰۰ گرم حشیش کشف شد.

سردار هداوند از توقیف دو  خودرو سواری و یک دستگاه لودر حامل مواد مخدر در این عملیات خبر داد و گفت: متهمان با تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی البرز در پایان خاطر نشان کرد: مبارزه توامان پلیس با قاچاق مواد مخدر نیازمند همکاری آحاد مردم با پلیس است، بنابراین شهروندان می توانند اخبار و اطلاعات خود در این حوزه را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ در اختیار همکاران بنده قرار دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار