رئیس ارتباط مردمی تامین اجتماعی البرز گفت: کلیه کارفرمایان البرز در راستای تولید و حمایت از اشتغال از بخشودگی جرائم بیمه برخوردار می‌شوند.
کد خبر: ۱۱۰۸۱۸۷
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۷ 01 June 2023
به گزارش «تابناک البرز» رئیس ارتباط مردمی تامین اجتماعی البرز در گفتگو با خبرنگار ما، گفت: ماه‌هایی که دانشگاه برای اساتید حق‌التدریس بیمه واریز نمی‌کند، می‌توانند با همان کد بیمه، بیمه اختیاری با مشاغل آزاد را بپردازند.
احمدرضا پورتقی افزود: اگر اساتید حق‌التدریس یا معلمان مدارس غیر انتفاعی به صورت کسری از ماه فعالیت دارند و بیمه آن‌ها ۱۵ یا ۲۰روزه پرداخت می‌شود، می‌توانند با همین عنوان قراردادی ۶ ماهه با بیمه تامین اجتماعی منعقد کنند.
وی با اشاره به اینکه افراد می‌توانند مابه‌التفاوت ماه‌هایی که کارگاه بیمه برای آن‌ها واریز نکرده را پرداخت کرده و منعی برای آن‌ها وجود ندارد، در بخش دیگری اظهار داشت: کلیه کارفرمایان در راستای تولید و توسعه اشتغال حمایت می‌شوند.
پورتقی تصریح کرد: کارگاه‌های کوچک و متوسط می‌توانند از بخشودگی جرائم بیمه استفاده کنند در نتیجه کارفرمایان با مراجعه به سایت تامین اجتماعی باید مشخصات مجموعه تولیدی خود را وارد کرده و از بخشودگی یاعدم آن مطلع شوند.
ستاره احمدی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار