سامانه 141 اصفهان رتبه دوم کشوری در پاسخگویی به شکایات

سامانه ۱۴۱ استان اصفهان در پاسخگویی به شکایات کشوری رتبه دوم را کسب کرد.
کد خبر: ۱۱۳۲۳۲۲
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۳ 16 October 2023

 رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان گفت: ۱۶هزار و ۳۵۵ شکایت از ابتدای امسال در سامانه ۱۴۱ استان اصفهان ثبت شد.
مریم تاکی افزود: از ۱۰۲هزار و ۴۵۳ شکایت ثبت شده در کشور، ۱۶هزار و ۳۵۵ شکایت در اداره مدیریت راه‌های این اداره کل ثبت شده است که به طور میانگین ۱۶ درصد مجموع شکایات ثبت شده و رتبه دوم ثبت پس از ستاد مدیریت راه‌های کشور است.
وی گفت: از این تعداد ۱۰هزار و ۳۷ شکایت مربوط به مشکلات راه، چهار هزار و ۹۸۸ شکایت در حوزه باری، هزار و ۲۶۳ شکایت در حوزه مسافری، ۲۶ شکایت مربوط به عوارضی‌ها، امداد خودرو و مراکز رفاهی، ۲۲ شکایت در حوزه ایمنی حریم و راه و ۱۹ شکایت درخصوص ترانزیت باری بوده است.
رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان افزود: از مجموع شکایات ثبت شده در حوزه مسافر و بار، رسیدگی به پنج هزارو ۷۴۲ شکایت پایان یافته و حدود ۵۰۰ شکایت در جریان است.
تاکی گفت: بیشترین شکایات حوزه بار مربوط به پرداخت نکردن کرایه و نرخ نامتعارف کمیسیون برای حمل بار بوده و نقص فنی خودرو نیز بیشترین میزان شکایات ثبت شده در حوزه مسافری بوده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار