خیر شیرازی با اهدای550 میلیون ریال در روزهای منتهی به پایان سال جاری وایام فاطمیه زمینه آزادی 8 زندانی جرائم غیرعمد زندانهای استان فارس را فراهم نمود.
کد خبر: ۱۱۷۵۳
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۹ 08 March 2015

به گزارش تابناک فارس به نقل از روابط عمومی ستاد دیه کشور، به مناسبت دهه فاطمیه یکی از خیرین شیرازی با حضور در ستاددیه استان فارس و پرداخت 550 میلیون ریال زمینه آزادی تعداد 8 نفر از زندانیان سرپرست خانواده را فراهم ساخت.

اوکه از نیکوکاران فعال کشوری است با حضور در ستاددیه شعبه استان فارس این اقدام را از وظایف شرعی خود اعلام کرد و افزود: ما هرچه داریم از اهل بیت صلوه‌الله‌علیهم بوده و افتخار بنده این است که توفیق گره‌گشایی برای این نوکر امام حسین علیه‌السلام نیز به برکت و عنایت این دستگاه معنوی حاصل شده است.

او تمام دارایی خود را از کرامت آل الله دانست و اظهار کرد: طبق فرمایش نورانی حضرت زهرا سلام‌الله‌علیه «هر كس عبادات و كارهاى خود را خالصانه براى خدا انجام دهد، خداوند بهترین مصلحت‌ها و بركات را براى او مقدر مى نماید».

این نیکوکار شیرازی در پایان هدف اصلی از این کار را دستگیری از همنوعانی اعلام کرد که نه از روی عمد و سوءنیت بلکه به دلیل ارتکاب جرائمی ناخواسته و غیرعمد راهی زندان شده‌اند.

سیدرضا اسکندری مدیرعامل ستاددیه فارس نیز با تقدیر از این اقدام معنوی گفت: از طریق همین کمک‌های مردمی از ابتدای سال جاری تا کنون این ستاد مردمی افتخار داشته تعداد 450 نفر از زندانیان غیرعمد و نیازمند استان فارس را آزاد نماید.

اسکندری ادامه داد: کل پرداختی ستاددیه به این تعداد زندانی از منابع مختلف مبلغ 200 میلیارد و 365 میلیون ریال بوده که لازم به ذکر است، با همت کارکنان ستاددیه و اختصاص وقت بسیار در مذاکره با شاکیان مبلغ 581 میلیارد ریال از اصل بدهی این مددجویان گذشت رضایتمندانه اخذ شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار