کد خبر: ۱۲۱۳۹۱
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۰ 31 October 2015

کلنگ احداث رمپ ورودی اتوبان تهران - قزوین به شهرک ینگی امام هشتگرد در ساوجبلاغ روز شنبه با حضور مسئولان و خانواده معظم شهدا این شهرستان به زمین زده شد.

به گزارش ایرنا، فرماندارساوجبلاغ در آئین کلنگ زنی این پروژه عمرانی، گفت: تکمیل این طرح عمرانی از سوی شهرداری هشتگرد نفش موثری در خدمات رسانی به مردم این شهرک و همچنین ساکنان روستاهای دشت هشتگرد دارد.

ابوالقاسم پالیزگیر اظهار کرد: این طرح در کاهش ترافیک ، سوخت ، پیشگیری از آلایندگی هوا ، کاهش هزینه ها ی رفت و آمد ، تصادقات و وقت شهروندان در تردد به کرج و سایر شهرهای اطراف شهرستان ساوجبلاغ موثر است.

وی بیان کرد: برنامه ریزی و تلاش مدیران دستگاههای اجرایی به منظور ارائه خدمات رسانی بهتر به ساکنان این شهرستان از محورهای مهمی است که باید مدیران به آن نگاه ویژه ای داشته باشند.

فرماندار ساوجبلاغ به مدیران ، اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا و دهیاران این شهرستان توصیه کرد: بهترین پاداش کاری برای مسوولان رضایت خداوند و مردم است که لازم است برای رسیدن به این مرحله برنامه جامع داشت و کارها را با کیفیت بالا اجرا کرد.

پالیزگیر ادامه داد: اجرای عملیات این طرح خدمات رسانی در زمان تعین شده البته با کیفیت بالا و رعایت نکات فنی از جمله نکات مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

شهردار هشتگرد نیز گفت: برای اجرای عملیات این طرح خدمات رسانی در شهرک ینگی امام ده میلیارد ریال اعتبار در نظرگرفته شده است.

داریوش یگانه افزود: اجرای طرح های مورد نیاز شهروندان یکی از برنامه های اصلی شهرداری هشتگرد است درسالجاری با اجرای طرح های عمرانی تلاش می کنیم به این خواسته شهروندان پاسخ مثبت دهیم .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار