پس تغییرات اساسی در مدیریت صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در حالی علی صادق مقدسی به عنوان مدیرکل صدا وسیمای مرکز مازندران جانشین بهرام حمیدی بازنشسته شد که این تغییر و جابجایی‎های پس از آن اگرچه در ابتدا موجب انتقادات نمایندگان مجلس و افراد سرشناس شد اما در ادامه موجب تحولات مختلف شد.
کد خبر: ۱۲۶۵۱۴
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۶ 09 November 2015
به گزارش تابناک مازندران، در یک سال اخیر پس تغییرات اساسی در مدیریت صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در حالی علی صادق مقدسی به عنوان مدیرکل صدا وسیمای مرکز مازندران جانشین بهرام حمیدی بازنشسته شد که این تغییر و جابجایی های پس از آن، اگرچه در ابتدا موجب انتقادات نمایندگان مجلس و افراد سرشناس شد اما در ادامه موجب تحولات حرفه ای در بخش‎های مختلف صدا و سیمای مرکز مازندران به ویژه بخش خبر شد.
صادق مقدسی که معاونت‎ها و سمت‎های مختلف استانی، ملی و مسئولیت همایش‎های بین‎المللی نیز داشته است در نخستین گام اقدام به  تغییر معاون خبر خود کرد تا نگاه حرفه ای خود را با دعوت از سیدعنایت احمدی میانگله از تهران به زادگاه خود مازندران نمایان کند و منشا تحولاتی در خبر مازندران شود.
آنهایی که مشتری ثابت اخبار استان هستند مطلع هستند که خبر مازندران این‎روزها از رکود نسبی محتوایی و مسئول محوری خارج شده است و متمایز با رویه سابق، انعکاس سخنان فرمایشی مسئولان استانی در صورتی که نفعی برای استان نداشته باشد به حداقل رسیده است.
توجه بیشتر به شهرهای کوچک و خبرنگاران شهرستانها در اخبار مرکز مازندران با توجه به افزایش اخبار پوشش داده شده از این مناطق به خوبی مشاهده می‎شود و شنیده شده که بخش‎های مختلف خبری با ریزبینی کم سابقه بررسی و تحلیل محتوایی می‎شود تا بهترین محصول خبری مبتنی بر آخرین تحقیقات و موثرترین راهکارهای رسانه ای تحویل افکار عمومی شود.
توجه رسانه ای به همه نقاط استان به ویژه روستاها و مناطق کمتر برخوردار و شخصیت بخشی بیشتر به خبرنگاران شهرستانها که معمولا در نظرسنجیها و اقدامات سازمان کمتر مورد توجه قرار می گرفتند از دیگر تغییرات جدید است.
مجموعه‎های خبری با درون مایه موضوعات روز جامعه از مشخصات این مدیریت جدید است و هرچند هنوز با شرایط ایده آل و کاملا منطبق با نیازهای اجتماعی و کمک حداکثری به رفع مشکلات زندگی مردم فاصله دارد اما خبر مازندران که در گذشته نه چندان دور مورد انتقادهای مکرر فرهیختگان و محور بی اقبالی جوانان قرار می‎گرفت اکنون با رویکرد جدید افق روشن‎تری را هدف گرفته است.
انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار