کد خبر: ۱۲۹۵۲۹
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۳ 15 November 2015

عضو شورای شهر کرج گفت: عملیات ممیزی تمامی مناطق کرج تا نیمه اول سال آینده به پایان می‌رسد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه البرز، غفور قاسم پور امروز(23آبان)، دراولین نشست خبری سخنگو و رییس شورای چهارم کرج اظهار کرد: زیرساخت‌های کلانشهر کرج در بسیاری از حوزه‌ها ضعیف است و با جمعیت دو میلیونی آن همخوانی ندارد.

وی خاطرنشان کرد: ترافیک یکی از مشکلاتی که شهروندان کرجی هرروزه با آن مواجه هستند و تاکنون راه حل قطعی و عملیاتی برای رفع آن اجرایی نشده است .

وی ادامه داد: هرچند ساخت تقاطعات غیر همسطح به عنوان یکی از راهکارهای حل مشکل ترافیک کرج محسوب می‌شود به همین دلیل طی سال‌های گذشته مدیریت شهری به طور ویژه احداث تقاطع غیر همسطح در مناطق کلیدی کرج را مد نظر قرار داده است.

وی توضیح داد:‌ بدیهی است احداث تقاطعات غیر همسطح به تنهایی نمی‌تواند معضل ترافیک کرج را حل کند و برای حل این مشکل چندین طرح به طور همزمان باید اجرایی شود.

قاسم پور در بخش دیگری از صحبت‌های خود برضرورت کاهش وابستگی مدیریت شهری به درآمدهای ناپایدار تاکید کرد و افزود:طی چند سال گذشته مدیریت شهری تمرکز زیادی بر افزایش درآمدهای پایدار داشته و سعی کرده از تکیه بر درآمدهای ناپایدار خودداری کند.

این مسئول گفت: بر این اساس بودجه مصوب نوسازی شهرداری امسال به 40 میلیارد تومان افزایش پیدا کرده است.

وی گفت: علاوه براین امسال عوارض پسماند نیز به 20 میلیارد و عوارض خودرو نیز به شش میلیارد افزایش پیدا کرده است.

این مسئول همچنین به اجرای عملیات ممیزی مناطق مختلف شهری نیز اشاره کرد و گفت: تا کنون عملیات ممیزی مناطق پنج ، شش و هفت به پایان رسیده و تا پایان نیمه اول سال آینده ممیزی سایر مناطق شهری کرج نیز به پایان می‌رسد.

عضو شورای شهر کرج در پایان به استقبال کم سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری درکرج اشاره کرد و گفت: تجربه مدیریت شهری کرج درزمینه جذب سرمایه گذار کم است و دراین زمینه باید از تجربه کلانشهرهای موفق استفاده کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار