کد خبر: ۱۲۹۵۴۶
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۰ 15 November 2015

سخنگوی شورای شهر کرج گفت: جذب سرمایه‌گذاری در کرج در اولویت است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج،‌ غفور قاسم‌پور عصر امروز در جمع خبرنگاران با اعلام اینکه یکی از نیازهای کلانشهر کرج جذب سرمایه‌گذار است افزود: با جذب سرمایه‌گذار می‌توانیم مسیر توسعه و پیشرفت کرج را شاهد باشیم.

وی تأکید کرد: حضور سرمایه‌گذاران در کرج با توجه به ظرفیت‌های موجود می‌تواند ما را در رسیدن به بسیاری از اهداف یاری دهد.

سخنگوی شورای شهر کرج با اعلام اینکه کلانشهر کرج ظرفیت‌های بسیاری در حوزه‌های مختلف دارد ادامه داد: باید بسترهای حضور سرمایه‌گذاران را بیش از پیش در این کلانشهر فراهم کنیم تا سرمایه‌گذاران بدون دغدغه برای سرمایه‌گذاری در کرج فعال شوند.

قاسم‌پور در بخشی دیگر از سخنان خود با بیان اینکه باید از تجربیات کلانشهرهای دیگر در بحث جذب سرمایه‌گذار استفاده کنیم، ‌گفت: با توجه به اینکه کلاشهر کرج در بحث جذب سرمایه‌گذار بی‌تجربه است لذا لازم است تا در این زمینه از تجارب کلانشهرهای موفق استفاده شود.

وی همچنین به بحث ترافیک به عنوان یکی از دغدغه‌های اصلی کرج اشاره کرد و گفت: برای رفع این معضل باید طرح‌های مختلفی در کرج اجرایی شود.

سخنگوی شورای شهر کرج خاطر نشان کرد: نصب دوربین در 43 نقطه شهر کرج یکی از مهمترین اولویت‌هایی است که برای کاهش بار ترافیکی انجام می‌شود.

قاسم‌پور بیان داشت: ایجاد تقاطعات غیر هم‌سطح در نقاط مختلف این کلانشهر نیز از دیگر برنامه‌هایی است که توسط شهرداری در دست انجام است.

به گفته وی در آینده نزدیک 3 تقاطع غیر هم‌سطح میانجاده، پل شهید سلطانی، پل مکمل حامی و دور برگردان دانش‌آموز نیز به مرحله بهره‌برداری می‌رسد.

به گفته وی این سه تقاطع با اعتباری بالغ بر 100 میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

سخنگوی شورای شهر کرج یکی دیگر از راهکارها برای رفع معضل ترافیک را ایجاد پارکینگ‌های طبقاتی عنوان کرد و گفت: ایجاد پارکینگ‌های طبقاتی می‌تواند بخشی از ترافیک موجود در خیابان‌های این کلانشهر را مرتفع کند.

قاسم پور اعلام کرد: در این راستا در نظر داریم احداث پارکینگ‌ها را نیز در اولویت برنامه‌های خود قرار دهیم.

وی تصریح کرد: بر اساس تمهیدات اندیشیده شده احداث 600 واحد پارکینگ مکانیزه در مناطق رجایی شهر، محدوده امام‌زاده حسن (ع) و برخی نقاط دیگر در کلانشهر کرج از در دستور کار است که برخی از این واحدها تا پایان سال جاری افتتاح می‌شود.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۴
مسئولين البرز فقط بلدند نظرشون رو بگند با تاكيد كنند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار