کد خبر: ۱۳۶۷۰
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۹ 14 March 2015
فرمانده انتظامی استان مازندران با بیان اینکه فضا را در نوروز برای هنجارشکنان سخت می‌کنیم، گفت: پلیس با سگ گردانی در سواحل برخورد می‌کند.
به گزارش باشگاه خبرنگاران سردار مسعود جعفری نسب فرمانده انتظامی استان مازندران در رابطه با تمهیدات انتظامی پلیس مازندران در ایام نوروز اظهار داشت: حجم بالای مسافر طی ایام نوروز در شهرهای مختلف مازندارن کار را برای پلیس سخت می‌کند ولی سعی کرده‌ایم با برنامه ریزی‌های انجام شده امنیت و آرامش را برای هموطنان در سراسر استان فراهم کنیم.

وی از افزایش نظارت و پوشش انتظامی استان مازندران در نوروز ۹۴ خبر داد و افزود: پلیس قصد برخورد با مردم را ندارد بلکه در تلاش هستیم که فرهنگ جامعه به سمتی رود که مردم از فضاهای عمومی به صورت قانونی استفاده کنند.

فرمانده انتظامی استان مازندران ادامه در بیان داشت: ممکن است سگ گردانی برخی سبب ناراحتی و ترس دیگران در سواحل شود و این مساله در واقع حقوق شهروندی را زیر سوال می‌برد لذا پلیس در صورت مشاهده سگ گردانی، سگ را از صاحب آن گرفته و تحویل محیط زیست می‌دهد.

سردار مسعود جعفری نسب با بیان اینکه طرح‌هایی را به صورت مشترک با هیئت امنای برخی شهرک‌های استان خواهیم داشت، خاطر نشان کرد: در قالب این طرح فضا را برای هنجارشکنان سخت می‌کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار