کد خبر: ۱۴۰۵۶۳
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۰ 06 December 2015

دبیر هیئت اسکی استان البرز از آغاز به کار رسمی فعالیت پیست بین المللی دیزین از یکشنبه هفته آینده خبرداد.

سید مجتبی صید در گفتگو با مهر اظهار کرد: با توجه به بارش های اخیر برف کافی برای گشایش پیست در منطقه دیزین فراهم شده است اما با توجه به در پیش بودن مناسبت های پایان هفته فعالیت رسمی آن از یکشنبه آینده آغاز می شود.

وی افزود: امکانات خدماتی پیست دیزین به نسبت سال گذشته تغییری نکرده است و تنها در بخش اجرایی شاهد تغییر پیمانکار این مجموعه ورزشی خواهیم بود.

صید ادامه داد: امیدوارم بزرگترین پیست اسکی کشور در ماه های پیش رو بتواند خدمات خوبی را به ورزشکاران وعلاقمندان این ورزش ارائه کند و در رونق این ورزش وجذب استعدادها اثربخش باشد.

صید به قیمت های اعلام شده برای استفاده از این پیست هم اشاره کرد وگفت: روز گذشته برخی اعداد و ارقام در رسانه ها از قول رییس فدراسیون اسکی اعلام شد اما هنوز این قیمت ها به اداره کل ورزش وجوانان استان البرز اعلام نشده است و قطعیت نیافته است.

دبیر هیئت اسکی استان البرز در پایان از افتتاح دفتر اداری هیئت استان در مجموعه شریعتی کرج خبرداد و گفت: باهدف سامان بخشی به فعالیت های اداری هیئت استان البرز این دفتر ایجاد شده است و امیدوارم بتوانیم پاسخگوی علاقمندان به ورزش اسکی باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار