کد خبر: ۱۴۵۱۳۷
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۲ 15 December 2015


مانور و رزمایش طرح زمستانه نیروهای امدادی هلال ا‌حمر استان البرز صبح امروز با حضور امدادگران جوان، دواطلبان و نیروهای امدادی سازمان جمعیت هلال احمر البرز برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، احسان نصیری در مراسم مانور و رزمایش طرح زمستانه نیروهای امدادی هلال‌احمر استان البرز که صبح امروز برگزار شد، اظهار داشت: در آغاز فصل سرما امدادگران جمعیت هلال احمر استان البرز در 15 پایگاه ثابت به صورت 24 ساعته و شبانه‌روزی در خدمت مردم استان و مسافران هستند.

وی با بیان اینکه در تمام ایام سال امدادگران ورزیده و آموزش‌دیده هلال احمر استان البرز در جاده‌ها مستقر هستند، افزود: این افراد در ایام خاص مانند تعطیلات نوروزی و فصل سرما با تلاش مضاعف و روحیه جهادی وارد عرصه خدمتگزاری می‌شوند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان البرز با اشاره به اینکه قبل از فصل سرما جلسات توجیهی و هماهنگی با سایر دستگاه‌های امدادی را برگزار کردیم، خاطرنشان کرد: اقلام زیستی مورد نیاز دپو شده و همچنین دوره بازآموزی و مانور زمستانی قبل از فصل سرما برگزار شده است.

وی با تاکید بر اینکه چنانچه مسافران و مردم در هر ساعتی از شبانه‌روز به خدمات هلال احمر نیاز داشته باشند، می‌توانند با برقراری تماس 112‌نزدیک‌ترین اکیپ و تیم امدادی را در خدمت بگیرند، تصریح کرد: میانگین حضور تیم‌های امدادی بعد از اعلام خبر وقوع حادثه 10 دقیقه است.

وی با بیان اینکه قبل از فصل سرما با مدیرکل هواشناسی و مدیریت بحران جلسات متعدد هماهنگی برگزار کرده‌ایم، افزود: درباره پدیده ال‌نینو که احتمال می‌دهیم امسال سبب افزایش بارش نزولات جوی شود، تمهیدات لازم نظیر دپوی اقلام ضروری در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه مقداری سوخت نیز برای این ایام در پایگاه‌های امدادی هلال احمر استان البرز ذخیره کرده‌ایم، عنوان کرد: تعداد امدادگران و خودروهای ست نجات جمعیت هلال احمر استان البرز برای این ایام تقویت شده است.

نصیری با تاکید بر اینکه 15 پایگاه ثابت و پایگاه‌های سیار استان البرز دارای آمبولانس و ست نجات هستند، اظهار داشت: تعداد امدادگران ما در استان البرز 1000 نفر است اما به صورت عملیاتی همواره 200 نفر آماده ارائه خدمت به مردم هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار