کد خبر: ۱۴۶۵۵۷
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۶ 17 December 2015

معاون عمرانی استانداری البرز با بیان اینکه درصدد هستیم از ظرفیت بخش خصوصی برای رفع مشکلات موجود در حوزه ورزش استفاده کنیم، گفت: باید جایگاه ورزش‌های زمستانی در استان البرز به سبب وجود پیست بین‌المللی دیزین ارتقا یابد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، هیربد معصومی در مراسم افتتاحیه زمستانه پیست اسکی دیزین که امروز با حضور معاون استاندار البرز در پیست اسکی دیزین برگزار شد، اظهار داشت: وجود پیست دیزین برای استان البرز ظرفیت مناسبی محسوب شده تا از این طریق بتوان بستر مناسبی برای ورزش جوانان فراهم کرد.

وی با بیان اینکه باید در راستای رفع مشکلات جاده جالوس از جمله یک طرفه شدن در ایام تعطیل اقدامات لازم صورت گیرد، افزود: محور دیزین شمشک از اهمیت ویژه‌ای برای استان البرز برخوردار است.

معاون امور عمرانی استانداری البرز تصریح کرد: براساس مکاتبات انجام شده با وزیر راه و شهرسازی اعلام آمادگی نسبت به رفع مشکلات محور دیزین- شمشک صورت گرفته است و با توجه به وجود 58 روستا در حور کرج- چالوس، نباید اقداماتی در جهت آزار و اذیت این روستاییان انجام داد.

وی با بیان اینکه با رفع مشکلات محور شمشک دیزین مسافت 119 کیلومتری این محور به 70 کیلومتر کاهش می شود، گفت: بر این اساس وزیر راه و شهرسازی دستور رفع مشکلات این محور را صادر کرده است.

معصومی با تاکید بر اینکه در صدد هستیم از ظرفیت بخش خصوصی برای رفع مشکلات موجود در حوزه ورزش استفاده کنیم، خاطرنشان کرد: باید جایگاه ورزش ها ی زمستانی در استان البرز به سبب وجود پیست بین المللی دیزین ارتقا یابد.

وی با اشاره به اینکه میراث فرهنگی نیز تمهیدات لازم برای احداث هتل با بهره گیری از توان بخش خصوصی را مد نظر قرار دهد، افزود: در راستای پیشبرد این اهداف شرایط تسهیل شده و تسهیلات لازم اعطا می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار