کد خبر: ۱۴۶۵۵۹
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۷ 17 December 2015

مدیرکل ورزش و جوانان البرز گفت: طرح سنجش ۲۵ هزار کارمند خانم در ادارات استان البرز اجرایی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، رضا گل‌محمدی در نشست خبری با اصحاب رسانه که امروز در پیست اسکی دیزین برگزار شد، اظهار داشت: اداره‌کل ورزش و جوانان استان البرز همکاری تنگاتنگی با آموزش و پرورش در راستای طرح استعدادیابی دارد.

وی با اشاره به آغاز برنامه غربالگری 14 هزار دانش‌آموز در سطح استان افزود: تاکنون در مرحله نخست این طرح 550 ورزشکار در 10 رشته ورزشی در این دوره‌ها شرکت کرده‌اند که پس از 3 ماه پیشرفت کار آن ها ارزیابی می شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز با تاکید بر لزوم افزایش فعالیت بانوان در عرصه ورزش، تصریح کرد: طرح سنجش سلامت 25 هزار کارمند خانم مستقر در ادارات استان البرز اجرایی می شود.

وی با بیان اینکه ساماندهی هیئت‌های ورزشی از جمله اقدامات سال جاری اداره‌کل ورزش و جوانان استان البرز بوده، گفت: از 24 هیئتی که باید انتخابات آن برگزار شد تاکنون 14 هیئت برگزار شده و در این زمینه از حضور بانوان در هیئت ها استقبال می شود.

گل‌محمدی از ساماندهی ورزشکاران خبر داد و خاطرنشان کرد: میزان ساماندهی و بیمه شدگان ورزشی در البرز نسبت به سال گذشته 4 هزار نفر افزایش داشته که با توجه به افت بیمه‌شدگان ورزشی در کشور، البرز از معدود استان‌هایی بود که افزایش داشته است.

وی با بیان اینکه علی‌رغم همه کاستی‌ها در بودجه، پروژه‌های عمرانی به خوبی پیش می رود، اظهار داشت: امروز مرحله دوم تخصیص اعتبارات با 4 ماه تاخیر ابلاغ شد و بر اساس آن بودجه 3 میلیارد و 200 سال 92 در سال جاری به بیش از 20 میلیارد رسیده که البته همچنان با آنچه می‌خواهیم فاصله زیادی دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز با بیان اینکه 5 پروژه در حال حاضر در نقاط مختلف استان البرز آماده بهره برداری است، گفت: 4 سالن ورزشی نیز تا پایان سال به بهره برداری می رسد و در همین راستا 3 زمین چمن فوتبال در اردیبهشت ماه افتتاح می شود.

وی با بیان اینکه براساس مصوبه مجلس، دولت اجازه دارد پروژه های خود را به بخش خصوصی واگذار کند، یادآور شد: دولت نمی‌تواند تمامی مشکلات را به تنهایی حل کند و در این زمینه باید از ظرفیت بخش خصوصی استفاده شود که این امر نیازمند بازسازی فرهنگ جامعه نسبت به بخش خصوصی است که باید توسط رسانه‌ها انجام شود.

گل‌محمدی با اشاره به اینکه واگذاری 14پروژه در این زمینه در دستور کار قرار دارد، تصریح کرد: شناسنامه‌دار کردن باشگاه های ورزشی استان البرز نیزاز اقدامات مهمی است که از سال 92 که تنها 3 باشگاه شناسنامه دار در استان وجود داشت اکنون به حدود 700 باشگاه رسیده است.

وی خاطرنشان کرد: در مهر ماه و آبان ماه 779 باشگاه مورد بازدید قرار گرفت که در این راستا 15 باشگاه پلمب شد و برخورد جدی و پلمب در مورد باشگاه های استفاده کننده از مواد نیروزا و نیز انجام فعالیت‌های غیراخلاقی در دستور کار جدی قرار دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز گفت: با دستور استاندار البرز و همکاری وزارت راه و شهرسازی، شرکت بهره بردار دیزین و اداره کل ورزش و جوانان نگهداری جاده شمشک به دیزین به استان البرز واگذار شود تا از بسته شدن این جاده جلوگیری به عمل آید چرا که در این صورت گردش مالی پیست دیزین 2 برابر می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار