کد خبر: ۱۵۲۷۴۸
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۰ 27 December 2015

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان البرز گفت: نیروهای هلال احمر در پیست بین المللی دیزین مستقر شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، داود رجبی پیش از ظهر امروز در کارگروه امداد و نجات استان البرز اظهار داشت: توسعه خدمات رسانی نیروهای هلال احمر یکی از مهمترین اهداف ما است.

وی ادامه داد: در این راستا و با توجه به گشایش پیست بین‌المللی دیزین نیروهای هلال احمر نیز در این مرکز مستقر شده‌اند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان البرز خاطرنشان کرد: در این راستا همچنین با توجه به رود به فصل سرما نیروهای جمعیت هلال احمر در آمادگی کامل به سر می‌برند و نقاط مختلف از جمله محورهای مواصلاتی استان البرز نیز مستقر شده‌اند.

رجبی با بیان اینکه از تمامی ظرفیت‌های خود برای امداد رسانی به مردم در مواقع حوادث استفاده می‌شود افزود: در اکیپ‌های مستقر در محورهای مواصلاتی استان البرز تمامی امکانات و تجهیزات امدادرسانی وجود دارد.

وی در ادامه سخنان خود به طرح ملی امداد و نجات زمستانه در جاده‌های استان البرز اشاره و تأکید کرد: با اجرای این طرح از ابتدای زمستان تا کنون 15 پایگاه ثابت و سیار به منظور خدمات رسانی به مردم فعال شده است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان البرز اظهار کرد: در این راستا همچنین اقداماتی نظیر دوره بازآموزی برای امدادگران، دپوی اقلام امدادی و زیستی، ذخیره سوخت صورت پذیرفته است.

رجبی ادامه داد: همچنین با تقویت خودروهای امدادی در 15 پایگاه ثابت و سیار، 200 تن امدادگر، کار امدادرسانی و نجات‌گری را انجام خواهند داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار