کد خبر: ۱۵۶۹۳۹
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۳ 03 January 2016


در حالی که قرار بود مسابقات اسکی بین المللی اسنوبرد مارپیچ بزرگ از امروز یکشنبه در پیست دیزین برگزار شود، به دلیل ناهماهنگی های موجود و برغم حضور ورزشکاران، این مسابقات لغو شد.

به گزارش ایرنا، قرار بود رقابت های بین المللی اسکی اسنوبرد مارپیچ بزرگ امروز و فردا در مجموعه پیست بین المللی دیزین برگزار شود که به دلیل برخی ناهماهنگی ها، این مسابقات لغو شد.

ورزشکاران که از صبح امروز در پیست بین المللی دیزین حضور داشتند، به دلیل ناهماهنگی های موجود بین فدراسیون و مسئولان پیست دیزین، بعد از ساعت ها معطلی، پیست را ترک کردند.

سید جواد صید سرمربی سابق تیم ملی اسکی که چندی پیش به دلیل مشکلات پیش آمده با فدراسیون کنار رفت، مسئولیت پیست اسکی دیزین را بر عهده دارد.

مدیر پیست اسکی دیزین در گفت وگوی کوتاه با خبرنگار ایرنا، گفت که ما همه کارها را برای برگزاری مسابقات انجام دادیم و دلیل این ناهماهنگی را باید از فدراسیون اسکی جویا شوید.

سید جواد صیر افزود: پیست دیزین برای برگزاری رقابت های بین المللی اسکی اسنوبرد مارپیچ بزرگ آماده است و تمام کارهای لازم را انجام داده ایم، اما فدراسیون حتی یک جلسه نیز برای هماهنگی این رقابت ها حضور نداشته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار