رئیس کل دادگستری هرمزگان گفت: برای جلوگیری ازآسیب های اجتماعی و اثار زیان برخانواده ها ، باید زمینه آزادی زندانیانی جرائم غیرعمد فراهم شود.
کد خبر: ۱۶۳۰۸۹
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۰ 13 January 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، حجت الاسلام محمد صادق اکبری چهارشنبه در هشتمین جلسه ستاد دیه و حمایت از زندانیان غیرعمد هرمزگان افزود: حبس ناشی از جرایم مالی ،آثار زیانبار زیادی را بر فضای اجتماع و خانواده زندانیان تحمیل می کند که خیران و نیکوکاران ستاد دیه ، علاوه بر اجر اخروی ناشی از عمل پسندیده خویش، می توانند از تحمیل این آثار زیانبار بر اجتماع نیز جلوگیری کنند.

وی ادامه داد: مردم خیرهرمزگان درجهت آزادی زندانیان مالی ناشی از جرایم غیرعمد با همدلی وهمراهی پیش قدم بوده اند وهرساله و به مناسبت های مختلف زمینه آزادی و بازگشت تعداد زیادی از این زندانیان را به آغوش خانواده هایشان فراهم کرده اند.

رئیس کل دادگستری هرمزگان اضافه کرد: برای بدهکاری های ناشی از دیه باید تمهیدهایی اندیشیده شود تا افراد به دلیل ناتوانی از پرداخت مبلغ محکومیت به زندانی نشوند.

حجت الاسلام اکبری اشاره کرد: زندان آخرین گزینه و آن هم در خصوص مجرمان به جرایم عمد و اخلالگران در نظم و امنیت جامعه است.

وی ابراز داشت: امید می رود ستاد دیه هرمزگان با پشتیبانی خیران استان و با حمایت از زندانیان جرایم غیرعمد بتواند زمینه آزادی تمامی زندانیان ناشی از جرایم غیرعمد محبوس در زندان های استان را فراهم کند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار