کد خبر: ۱۶۸۳۳۹
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۹ 23 January 2016


رئیس هیئت اسکی استان البرز گفت: از مجموع مصدومان روز گذشته پیست دیزین تنها شش نفر دچار حادثه جدی مرتبط با ورزش اسکی بوده اند.

علی عمران سولقانی در گفتگو با مهر، اظهار کرد: مجموع مراجعه کننده به نیروهای امدادی در این پیست ۳۷ نفر بوده که تنها ۶ مورد آن به دلیل حوادث ناشی از ورزش اسکی بوده است.

وی در ادامه تصریح کرد: در این حوادث ۲ نفر از ناحیه سر، ۲ نفر از ناحیه ران پا و ۲ نفر هم به دلیل برخورد با یکدیگر دچار حادثه و مصدومیت شدند که با ورود به موقع نیروهای امدادی خدمات لازم ارائه شد.

سولقانی با بیان اینکه حوادث ناشی از اسکی و آسیب دیدگی در این ورزش امری طبیعی است گفت: به مانند هر ورزشی اسکی هم مصدومیت های خاص خود را دارد و جمعه گذشته همچون روزهای قبل حوادثی را شاهد بودیم.

رئیس هیئت اسکی استان البرز به حضور مداوم پزشک در محل پیست اشاره کرد و گفت: علاوه بر فعالیت درمانگاه یک پزشک به شکل مداوم در محل پیست و در کنار مردم مشغول به تردد است و به دقت اتفاقات را زیر نظر دارد ضمن آنکه امسال با تلاش بهره بردار پیست و همکاری اورژانس امداد هوایی در این مجموعه فراهم شده است.

سولقانی با اشاره به اینکه اورژانس تمام مراجعات به خود را ثبت می کند گفت: بخش اعظمی از این خدمات جزیی است و ربطی به حوادث ورزش اسکی ندارد.

وی در پایان گفت: نوع انعکاس خبر در برخی رسانه ها به گونه ای بود که این تصور را ایجاد می کرد که اتفاقی خاص و ویژه در پیست بین المللی دیزین رخ داده است در حالی که حوادث روز گذشته در این فضای ورزشی همانند روزهای قبل بوده و امری عادی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار