کد خبر: ۱۷۴۹۰۶
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۰ 03 February 2016

رئیس آموزش و پرورش شهرستان ساوجبلاغ گفت: توسعه فضاهای آموزشی در ساوجبلاغ نیازمند مشارکت خیران است.

به گزارش خبرگزاری فارس از ساوجبلاغ،‌عیسی بابالو ظهر امروز تر مراسم بهره‌برداری از مدرسه خیرساز 12 کلاسه در هشتگرد ساوجبلاغ اظهار داشت: توسعه فضاهای آموزشی در این شهرستان یکی از مهمترین نیازها است.

وی ادامه داد: توسعه جمعیت دانش‌آموزی در این شهرستان می‌طلبد تا طرح‌های آموزشی بیشتری را اجرایی کنیم و مسیر توسعه فضاهای آموزشی را در این شهرستان با شتاب بیشتری طی کنیم.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان ساوجبلاغ در ادامه سخنان خود با بیان اینکه باید با افزایش تعداد مدارس در این شهرستان به سمت یک شیفته شدن مدارس پیش برویم خاطرنشان کرد: امروز مدرسه خیرساز 12 کلاسه در هشتگرد به بهره‌برداری رسید که گامی مهم در جهت توسعه خدمات رسانی به مردم است.

وی با تأکید بر اینکه مدرسه 12 کلاسه خیرساز استعدادهای درخشان در زمینی به مساحت 2 هزار و 300 مترمربع و با اعتبار 900 میلیون تومانی افتتاح شده است، افزود: در این راستا 800 میلیون توسط خیرین و 100 میلیون آن توسط شهرداری هشتگرد تأمین شده است.

به گفته بابالو این مدرسه علاوه بر 12کلاس شامل چهار اتاق اداری و 75 متر نمازخانه و 40 متر آزمایشگاه نیز است.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان ساوجبلاغ با بیان اینکه این مدرسه دخترانه بوده افزود: 87 دانش‌آموز دختر مقطع دوره دوم متوسطه در مدرسه خیرساز فرزانگان 5 به تحصیل خواهند پرداخت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار