اسامی برخی تأیید صلاحیت‌شده‌ها در حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی به آنان ابلاغ شد.
کد خبر: ۱۷۷۳۴۶
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۶:۰۸ 08 February 2016
به گزارش خبرگزاری تابناک  از لرستان ، به ادعای نزدیکان برخی از کاندیداهای تأیید صلاحیت شده، نام این افراد که پس از اعتراض به عدم احراز صلاحیت خود در مرحله قبل در این مرحله موفق به جلب نظر شورای نگهبان شدند 7 نفر شامل مهرنوش کریمی، صیدمحمدخان بیرانوند، بهزاد مومنی‌مقدم، نورمحمد فردی‌بیرانوند، محمد علی‌زاده، عفت فلاح، فیروزه غضنفری می‌باشند که به یقین 2 نفر از این جمع جزء تأیید صلاحیت شده‌ها نیستند.

با توجه به این که شمار تأیید صلاحیت شده‌ها در حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی پیش از این 50 نفر بود با اضافه شدن 5 تأیید صلاحیت‌شده‌ی جدید، شمار آن‌ها به عدد 55 رسید اما روز گذشته اعلام شد که فعلاً 54 نفر در این حوزه تأیید صلاحیت شده‌اند؛ چرا که در ساعات پایانی شنبه‌شب تصویر و خبری در خصوص رد صلاحیت "آرش میراسماعیلی" دارنده 4 مدال طلا و برنز جهان در صفحه اینستاگرامش منتشر شد که ساعتی بعد برخی سایت‌های خبری نظیر خبرآنلاین نیز آن را تأیید کردند اما اشاره‌ای به دلیل رد صلاحیت وی در این مرحله نکردند.
البته برخی سایت‌ها با گمانه‌زنی دلیل این کار را یا اعتراض سایر چهره‌های ورزشی و هنری رد صلاحیت شده در کشور می‌دانند یا موضوع تبلیغات زودهنگام توسط وی را پیش کشیده‌اند.
میراسماعیلی در گفت‌و‌گو با خبرنگاران این خبر را تایید کرده و گفته که نسبت به این اتفاق اعتراض می‌کند.
البته میراسماعیلی و سایر کاندیداهای حوزه‌های انتخابیه لرستان که صلاحیت آنان احراز نشده تا روز 19 بهمن‌ماه فرصت دارند که اعتراض خود را پی‌گیری کرده و نظر موافق شورای نگهبان را جلب نمایند، چرا که فهرست نهایی در روز 28 بهمن‌ماه ابلاغ خواهد شد.

جدول تغییرات تأیید صلاحیت‌شده‌ها در لرستان پس از اعلام روز 17 بهمن:

حوزه

انتخابیه

تعداد تأیید شده‌ها

در 27 دی

آمار تأیید شده‌ها

در 17 بهمن

تعداد

افزایش

خرم‌آباد و چگنی

50

54

4

بروجرد و اشترینان

25

25

-

دورود و ازنا

16

18

2

سلسله و دلفان

16

19

3

الیگودرز

12

16

4

کوهدشت و رومشکان

24

32

8

پلدختر و معمولان

7

8

1

در مجموع از مجموع 296 داوطلب در استان لرستان تا کنون 172 نفر تاکنون تایید صلاحیت شده‌اند.

مطابق جدول فوق بیش‌ترین تأیید صلاحیت را در این مرحله حوزه کوهدشت و رومشکان با 8 نفر داشته و کم‌ترین تغییر نیز مربوط به پلدختر با یک نفر و بروجرد است که البته حمیدرضا صارمی، فرشاد علیاری و علی‌رضا مرادی 3 نفر از تأیید شده‌های قبلی در این حوزه رد صلاحیت شده و در عوض "سید محسن یحیوی" نماینده اسبق این شهرستان با تغییر حوزه انتخابیه از تهران به بروجرد به جمع کاندیداهای این شهرستان اضافه شده است. همچنین حسن کره‌رودی و فاطمه مقصودی نیز تأیید صلاحیت شده‌اند تا با احتساب یحیوی، شمار کاندیداهای دومین شهر بزرگ استان در عدد 25 ثابت بماند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار