راز جسد سوخته یک مرد که گره پیچیده جنایی بود از سوی پلیس مشهد فاش شد.
کد خبر: ۱۷۸۶۵۴
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۰ 10 February 2016
به گزارش ایران، روز دوازدهم اسفندماه سال گذشته بود که جسد سوخته جوانی ناشناس در کنار یک کوره آجر پزی   واقع در حوالی روستای شترک مشهد پیدا شد.

بلافاصله مأموران اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی با دستورات مقام قضایی در محل حاضر شدند و پس از انجام اقدام‌های اولیه، جسد جوان ناشناس به پزشکی قانونی انتقال یافت اما با توجه به شدت سوختگی، هویت این مرد مشخص نشد.  همزمان خانواده مرد جوانی به نام مجید با مراجعه به پلیس ادعا کردند که پسرشان به طرز مرموزی ناپدید شده و اثری از وی در دست نیست.

کارآگاهان جنایی همچنان در تجسس برای افشای راز جنایت هولناک  در کنار کوره آجر پزی بودند که با اقدام‌های علمی به اطلاعات دقیقی دست یافتند.  کارآگاهان با سرنخ‌هایی که در دست داشتند جوانی به نام ناصر را در جریان گم‌شدن مجید بازداشت کردند.

ناصر که به موادمخدر اعتیاد دارد  و در تحقیقات پلیسی سعی می کرد با تناقض‌گویی مسیر پیگیری پرونده را تغییر دهد در برابر شواهدی قرار گرفت که راهی جز بیان حقیقت در پیش رو نمی دید.

ناصر به افسر بازجوی پلیس گفت: سال گذشته به طور اتفاقی با جوانی به نام مجید آشنا شدم. او 30 ساله بود. آن روز دوازدهم اسفند سال 93 با هم قرار گذاشتیم  برای  مصرف مواد مخدر به حوالی شهر برویم. سوار بر موتورسیکلتش شدیم و به راه افتادیم.

در کنار یک کوره آجرپزی که حوالی روستای شترک بود توقف کردیم.  مشغول مصرف مواد بودیم که ناگهان وسوسه‌ای شیطانی به جانم افتاد. تصمیم گرفتم موتورسیکلت و گوشی تلفن همراهش را سرقت کنم. با خودم کلنجار می رفتم و در یک لحظه  با چوب ضربه ای به گردنش زدم. بیهوش روی زمین افتاد.  جسد را به‌آتش کشیدم و موتورسیــکلت و گوشی اش را به سرقت بردم.  در این مدت  دچار عذاب وجدان بودم اما چون چند ماه گذشته بود فکر نمی کردم شناسایی و دستگیر شوم.

با اعتراف‌های این دزد جنایتکار مشخص شد جسد سوخته متعلق به مجید بوده که خانواده‌اش گم‌شدن او را به پلیس مخابره کرده بودند./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار