کد خبر: ۱۸۲۴۷۰
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۴ 16 February 2016

مدیرساخت و توسعه راه های استان البرز اعلام کرد که احداث، بهسازی و رفع نقاط حادثه خیز در محور شمشک به دیزین در دستور کار قرار گرفت.

افشین پیرنون روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، افزود:مطالعات کاملی در مورد بهسازی و رفع نقاط حادثه خیز و احداث قسمتی از محور شمشک به دیزین در استان البرز انجام شده است.

وی ادامه داد:قرار است عملیات احداث محور شمشک-دیزین در سال آینده آغاز شود و کل مسیر که در حوزه استحفاظی استان البرز قرار دارد، تحت پوشش این طرح قرار می گیرد.

پیرنون اظهار کرد:21کیلو متر از جاده هفتاد کیلومتری شمشک به دیزین در حوزه استحفاظی استان البرز قرار دارد.

این مسئول بیان داشت: سال گذشته 14کیلومتر از این جاده حد فاصل جاده چالوس تا ورودی پیست دیزین روکش آسفالت شده که قرار است هفت کیلومتر باقی مانده که دارای نقاط حادثه خیز و خطرناک است در سال آینده ایمن سازی و آسفالت شود.

مدیر ساخت و توسعه راه های استان البرز گفت: برای عملیات اجرایی جاده شمشک به دیزین 300میلیارد ریال اعتبار نیاز است که فاز اول آن تا سال آینده اجرایی می شود.

پیرنون افزود: قسمتی از هفت کیلومتر فاز اول محور شمشک به دیزین که از داخل پیست دیزین عبور می کند، می بایست پیست خارج شود تا به طور کامل در تمام سال این محور باز باشد.

وی اظهار کرد: هفت کیلومتری که قرار است در فاز اول بهسازی و آسفالت شود دارای نقاط حادثه خیز و قوس های خطرناک است که دردستور کار قرار دارد.

این مسئول با اشاره به تاکید استاندار برای بهسازی و رفع نقاط حادثه خیز این مسیر گفت: اداره کل راه و شهرسازی استان البرز تمام تلاش خود را انجام می دهد تا محور شمشک به دیزین در طول سال مدت زمان بیشتری باز باشد .

مسیر شمشک به دیزین در فصل زمستان مسدود می شود و با عملیات اجرایی و خارج کردن این مسیر از پیست دیزین این مشکل رفع خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار