کد خبر: ۱۸۳۱۵۰
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۵ 17 February 2016

جشنواره آدم برفی که پیش از این قرار بود ۱۶ بهمن ماه برگزار شود با تاخیری دو هفته ای جمعه هفته جاری در پیست بین المللی دیزین برگزارمی شود.

رییس هیئت اسکی استان البرز در این ارتباط به خبرنگار مهر گفت: برنامه این هیئت برگزاری این جشنواره در تاریخ ۱۶ بهمن بود اما به دلیل برخی ناهماهنگی ها موفق نشدیم در تاریخ اعلام شده آن را برگزار کنیم.

علی عمران سولقانی افزود: خوشبختانه مقدمات برگزاری این جشنواره فراهم شده است و از ساعت ۱۰ صبح روز ۳۰ بهمن ماه پذیرای خانواده ها در این جشنواره ورزشی هستیم.

وی با بیان اینکه حضور مردم در این جشنواره رایگان است گفت: این جشنواره جنب هتل شماره ۲ پیست دیزین برگزار می شود و در حضور داوران برترین آدم برفی های ساخته شده انتخاب و از خالق آنها تقدیرمی شود.

سولقانی با دعوت از عموم البرزی ها برای حضور در این جشنواره گفت: سال گذشته شاهد استقبال خوبی از این جشنواره بودیم با این حال انتظار می رود در این دوره استقبال بیشتری را شاهد باشیم.

رییس هیئت اسکی استان البرز با بیان اینکه از مسئولان استان البرز برای حضور در این جشنواره دعوت شده است گفت: تلاش می کنیم این جشنواره را در اسفندماه و برای دومین بار برگزار کنیم تا فرصت برای حضور کسانی که به هر دلیلی نتوانسته اند درجشنواره اول شرکت کنند مهیا باشد.

وی در پایان افزود: ایجاد نشاط و شادابی در میان مردم و حضور در فضای دلپذیر کوهستان از اهداف این جشنواره است و امیدوارم با استقبال عموم مردم مواجه شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار