معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه 21 از اجرای عملیات زنده گیری سگ های بلا صاحب این منطقه در راستای طرح استقبال از بهار خبر داد.
کد خبر: ۱۸۶۱۹۷
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۹ 23 February 2016
افشین سارویی معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه منطقه ضمن بیان این خبر گفت : عمليات زنده گيري سگ های بلا صاحب در كانون هاي آلوده ی منطقه ، به منظور كاهش جمعيت سگ هاي بلا صاحب ، با توجه به نزدیک شدن به فصل بهار انجام شد.

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه 21 در ادامه از اجرای اين عمليات به همت حوزه مديريت و كنترل جانوران مضر شهري و با حضور كارشناسان مربوطه خبر داد.

وی همچنین اظهار داشت : در اين عمليات كه از ساعت 6 بامداد آغاز و تا 12 ظهر ادامه داشت تعداد 21 قلاده از سگ هاي بلا صاحب ، زنده گيري شدند و به صلاحديد دامپزشك ، جهت طی کردن سایر مراحل به كلينيك هاي دامپزشكي زير نظر شركت ساماندهي صنايع و مشاغل شهر انتقال يافتند.

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه 21 اظهار داشت : از 11 خودروي كنترل حيوانات مضر شهري متعلق به شركت ساماندهي و مشاغل شهر تهران ، 6 خودرو در اين عمليات حضور داشتند.

سارویی در پایان تصریح کرد : این طرح ، به دلیل وسعت محدوده منطقه 21 ، پراکندگی محلات مسکونی و مجاورت آنها با اراضی بایر شهرهای همجوار مانند گرمدره و شهر قدس و همچنین وجود محل های امن جهت زاد و ولد ، تغذیه و ادامه حیات سگ های ولگرد به صورت ویژه در این منطقه انجام پذیرفت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار