کد خبر: ۱۹۲۷۵۴
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۷ 05 March 2016


معاون فنی عمرانی شهرداری کرج از افتتاح دوربرگردان تقاطع غیرهمسطح شهدای دانش‌آموز در آینده نزدیک و پیش از پایان سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی شهرداری کرج، علی کمالی‌زاده اظهار داشت: این دوربرگردان در ادامه و به منظور تکمیل پروژه تقاطع شهدای دانش‌آموز ساخته شده و به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: احداث زیرگذر دانش‌آموز با هدف تامین دسترسی مستقیم جهات حرکتی غرب به شرق و بالعکس، شمال به جنوب و بالعکس، شرق به شرق، غرب به غرب و شرق به شمال در شهریورماه سال گذشته اجرایی شد.

معاون شهردار کرج افزود: در نتیجه احداث این تقاطع، گره ترافیکی موجود در چهارراه دولت بازگشایی و بسیاری از مشکلات تردد شهروندان در این نقطه برطرف شد.

به گفته کمالیزاده، در ادامه تکمیل روند رفع مشکلات ترافیکی شهروندان در نقاط مختلف شهر از جمله این نقطه حساس و پرتردد، معاونت فنی عمرانی بر اساس طرح جامع ترافیک اقدام به اجرای طرح تکمیلی دوربرگردان غیرهمسطح در ضلع غربی پروژه شهدای دانش‌آموز کرد.

وی هدف از ساخت دوربرگردان مذکور را روان‌سازی حرکات ترافیکی و حذف حرکات تداخلی در مسیر شرق به جنوب عنوان کرد.

معاون فنی عمرانی شهردار کرج، با اشاره به اینکه احداث دوربرگردان پروژه شهدای دانش‌آموز از 23 مهرماه سال 93 آغاز شد، اعتبار تخصیص‌یافته به طرح را 72 میلیارد ریال ذکر کرد.

وی خاطرنشان کرد: این طرح هم‌اکنون آماده بهره‌برداری است و تا پیش از پایان سال جاری، افتتاح خواهد شد تا به خصوص در ایام منتهی به نوروز و تعطیلات که با ترددهای درون‌شهری بیشتری در مواجه هستیم، ترافیک روان‌تری را شاهد باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار