کد خبر: ۱۹۵۴۷۲
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۲ 09 March 2016


سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج گفت: بهره‌برداری از 12 تقاطع غیر هم‌سطح، احداث هزار واحد پارکینگ طبقاتی و ادامه بلوار ماهان و خیابان مطهری از جمله فعالیت‌های عمرانی بوده که بر اساس مصوبات پارلمان شهری این کلانشهر محقق شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی شهرداری کرج، غفور قاسم پور عنوان کرد: از شاخص‌ترین مصوبات مدیریت شهری کرج در سال‌جاری که در سایه وحدت، همدلی و انسجام مسئولان شهری و شهروندان محقق شد، احداث 12 تقاطع غیر هم‌سطح بر اساس مصوبات طرح جامع حمل و نقل و ترافیک بود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج اظهار داشت: احداث هزار واحد پارکینگ طبقاتی و بهره‌برداری از 20 پل عابر پیاده از دیگر اقدامات مدیریت شهری کرج در زمینه عمران و ترافیک بود.

قاسم‌پور همچنین از تزریق 100 دستگاه اتوبوس به ناوگان اتوبوسرانی شهرداری کرج خبر داد و گفت: بیش از 80 درصد اتوبوس‌های فرسوده نیز تعمیر و به این ناوگان اضافه شدند.

وی به بازگشایی معابری که سالیان سال در شهر کرج مسدود بودند اشاره کرد و ادامه داد: مدیریت شهری کرج در سال 94 در این زمینه اقدامات چشمگیری را داشته است که تعریض بلوار ماهان از چهارراه طالقانی از جمله آنها است و تا حصارک ادامه پیدا می‌کند.

این مسئول به ادامه مسیر خیابان مطهری نیز اشاره کرد و ادامه داد: ساماندهی ورودی و خروجی‌های سطح شهر هم از جمله این اقدامات می‌باشد که در سال 95 نیز ادامه دارد و به تکمیل می‌رسد.

قاسمپور در بخشی دیگر از سخنان خود به برنامه‌های مدیریت شهری کرج در سال 95 اشاره کرد و یادآور شد: احیاء و ساماندهی 10 درصدی بافت‌های فرسوده سطح شهر از جمله فعالیت‌هایی که در سال آینده رقم می‌خورد و بسیاری از مشکلات را در این زمینه مرتفع می‌سازد.

عضو شورای اسلامی شهر کرج اهم اقدامات فضای سبز مدیریت شهری کرج را نیز بیان کرد و گفت: در حال حاضر ما در سطح شهر 250 پارک را داریم که طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده به دنبال آن هستیم تا طی دو سال آینده با احداث 400 پارک دیگر خود را به استانداردهای لازم برسانیم.

قاسم‌پور ادامه داد: احیاء باغ سیب مهرشهر هم که از سال جاری شروع شده است با کاشت 200 هزار اصله نهال در سال 95 ادامه دارد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج به اقدامات زیباسازی نیز در سطح این کلانشهر توسط مدیریت شهری اشاره کرد و یادآور شد: به دنبال آن هستیم تا با ساماندهی تابلوهای تبلیغاتی موجود در کرج حالت باغ شهری این کلانشهر را حفظ کرده و به ارتقای زیبایی و منظر شهری کمک شایانی را کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار