مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش گفت: با حضور شرکت های تجاری در کیش آینده تجارت کیش را تضمین می کند.
کد خبر: ۱۹۵۸۹۹
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۴ 10 March 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، علی اصغر مونسان مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در حاشیه بازدیدهای دوره ای از پروژه های عمرانی بخش خصوصی کیش با اشاره به برگزاری همایش نانو ساختارها در کیش گفت: جلسات خوبی با معاونت علمی فناوری رئیس جمهور داشته و تفاهم نامه ای در راستای برقراری ارتباط بیشتر و پروژه ویژه ای که برای سال آینده کیش قرار است شروع شود آماده است.
 
وی با بیان اهمیت این پروژه برای آینده جزیره کیش اظهار کرد: این پروژه به آینده کیش سمت و سو می بخشد.
 
مونسان ادامه داد: در گام اول این پروژه در حوزه فناوری در بخش IT و ICT در حال فعالیت هستیم و تفاهمنامه ای نیز با معاونت فناوری ریاست جمهوری آماده کرده ایم. با شورای مجازی در حال برقراری تماس بوده و به همراه دکتر ترکان جلسه ای با وزیر ارتباطات در این خصوص خواهیم داشت.
 
وی تاکید کرد: در حال جمع آوری مؤلفه های مختلف هستیم تا این پروژه در وضعیت مناسبی آغاز شود. برای اجرای این پروژه (شهر هوشمند و شهر رسانه)  زیر پروژه هایی باید آماده شود.
 
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با بیان اینکه گردشگری موضوع بسیار مهمی است اظهار کرد: اما باید آینده کیش تجاری کیش در مسیر مشخصی حرکت کند و وجود این پروژه ها گردشگری کیش را تقویت خواهد کرد و حضور شرکت های تجاری را به همراه خواهد داشت و به یقین با حضور شرکت های تجاری آینده تجارت کیش تضمین می شود.
 
وی به افزایش حضور گردشگران در ماه های گذشته در جزیره کیش اشاره کرد و افزود: به نظر می رسد نوروز متفاوتی را امسال تجربه کنیم. تمهیدات لازم دیده شده و با اجرای ده ها پروژه عمرانی در راستای توسعه گردشگری تمامی زیر ساخت ها مهیای حضور گردشگران است و با افزایش گردشگران در هیچ بخش مشکلی نخواهیم داشت.
 
مونسان با بیان اینکه در بندرگاه آفتاب و چارک سال گذشته برای حضور گردشگران از این مبادی به کیش اقدامات خوبی انجام شده بود گفت: رسیدگی به سالن و نصب مانیتور و ایجاد فضای سرگریمی برای مسافران انجام شده بود. در آینده برنامه هایی نیز برای بهبود بیشتر شرایط خواهیم داشت اما این موارد در اولویت ما قرار ندارد.
 
وی در رابطه با شرایط سخت گمرک برای خروج خودرو از کیش نیز ابراز کرد: برنامه ریزی در این رابطه از اراده ما خارج است و تنها کمکی که توانستیم در این بخش انجام دهیم خروج شرایط از حالت سخت گیرانه بود.
 
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش تاکید کرد: شرایط مجوز خروج، مصوبه دولت و گمرک جمهوری اسلامی برای جلوگیری از قاچاق خودرو به داخل کشور است اگر چه در جزیره کیش این مسئله در حد صفر بوده اما قانون برای همه مناطق آزاد تصویب شده است.
 
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش به همراه جمعی از معاونان سازمان به صورت دوره ای از پروژه های عمرانی بخش خصوصی با هدف حمایت از سرمایه گذاران و رفع موانع و بررسی مشکلات بازدید کرده و با سرمایه گذاران در محل پروژه های دیدار و گفتگو می کند.
 
روز گذشته نیز در این راستا مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش و هیئت همراه از پروژه های مسکونی خورشید، ایرانیان، دانا، هتل زمرد و چند پروژه دیگر بازدید کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار