کد خبر: ۲۰۵۳۱۰
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۹ 02 April 2016


فرماندار شهرستان اشتهارد شعار امسال تحت عنوان «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» را فصل الخطاب همه مسئولان و مردم دانست و آن را بهترین تجویز برای مبارزه با مشکلات اقتصادی خواند.

ابوالفضل اینانلو اظهار کرد: هر سال از سوی مقام معظم رهبری یک شعار به عنوان شعار سال انتخاب می‌شود.

وی با اشاره به شعار سال با عنوان «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل»، تصریح کرد: شعار امسال نقشه راه روشن برای پیشرفت همراه با عدالت در ایران اسلامی است.

این مسئول با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی یک بحث کاملاً استراتژیک است، اضافه کرد: در همه کشورهایی که دارای اهداف بلندمدت هستند روحیه استقلال در بطن سیاست داخلی و خارجی آنها جاری شده است.

اینانلو با اشاره به هجمه‌های دشمنان برای ضربه‌زدن به کشور بیان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز با پیش‌بینی راهبردهای دشمن در برابر انقلاب اسلامی شعارهای مربوط را انتخاب می‌کنند.

فرماندار اشتهارد خاطرنشان کرد: ایشان از هفت سال گذشته شعارهای اقتصادی را به عنوان نام سال در دستور کار قرار داده‌اند تا مسئولان و مردم توجه ویژه‌ای نسبت به آن داشته باشند.

وی با تأکید بر اینکه اقتصاد مقاومتی به معنی حداکثرسازی ارزش افزوده و ثروت‌آفرینی از همه منابع زیرزمینی و روزمینی و نیروی انسانی است، افزود: مقام معظم رهبری عمل واقعی به شاخص‌های اقتصاد مقاومتی را اولویت اصلی می‌داند.

این مسئول با اشاره به اینکه غربی‌ها به این موضوع پی برده‌اند که اگر نظام جمهوری اسلامی ایران موفق به استقرار اقتصاد مقاومتی شود با هیچ روشی نمی‌توانند با این کشور مقابله کنند، اضافه کرد: جمهوری اسلامی ایران در همه این عرصه‌ها از مزیت‌های ویژه‌ای برخوردار است.

اینانلو با تأکید بر حمایت از تولید داخل بیان کرد: اگر تولید در داخل کشور رونق پیدا کند آثار بسیار گسترده‌ای در بازارهای کار، کالا، پول و سرمایه و همچنین تأمین منابع مالی دولت خواهد داشت.

فرماندار اشتهارد در پایان گفت: در صورتی که این موضوع تحقق پیدا کند، دشمن نمی‌تواند به بهانه‌های مختلف تحریم مالی را بر ایران تحمیل کرده و آن را تحت کنترل خود درآورد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار