کد خبر: ۲۰۵۳۱۹
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۰ 02 April 2016

فرماندار فردیس با بیان اینکه اخلاق مداری باید سرلوحه کار مسئولان فردیس قرار گیرد، گفت: ریاست محترم جمهوری امسال حرکت را در مسیر اخلاق تعریف کردند. ما نیز بتوانیم با اجرای درست سیاست های دولت و اجرایی کردن اخلاق درکارهایمان دلگرمی بیشتر به شهروندان فردیس بدهیم.

به گزارش ایرنا، علی قنبرزمانی روز شنبه در نشست شورای اداری فردیس در مصلای امام خمینی (ره) این شهرستان، افزود: با اجرایی کردن روش مدبرانه اعتدال بتوانیم اموراتی را جاری کنیم که مردم از عملکرد ما رضایت داشته باشند.

وی افزود: یکی از وظایف اصلی ما رعایت حقوق شهروندی، تکریم ارباب رجوع و برخورد درست اخلاق با شهروندان است.

وی اظهار کرد: امیدوارم مسئولان با سرلوحه قرار دادن نکات شهروندی این سیاست را در ادارات خود اجرا کنند.

فرماندار فردیس گفت: اگر روزی قرار شد به مسئولان فردیس امتیازی بدهیم اخلاق مداری را ملاک خود قرار خواهیم داد.

زمانی افزود: مسئولان پیگیر امورات سازمانی خود باشند نه اینکه از فرمانداری امکانات لازم را بخواهند بلکه باید از وزارتخانه و ادارات کل خود امکانات لازم را جذب کنند.

وی افزود: مکاتبات زیادی از طریق فرمانداری صورت گرفته مسئولان پیگیری کنند تا برای تمکین ملک اداری خود اقدام کنند.

وی اظهار کرد: مقدمات طرح جامع فردیس فراهم شده است امیدوارم با کمک و مساعدت مسئولان استانی بتوانیم آنرا پیگیری و اجرا کنیم.

فرماندار فردیس در بخش دیگر سخنان خود از نمایندگان مردم کرج در مجلس و امام جمعه فردیس خواست کمک کنند تا مقدمات شهرداری و شورای شهر مستقل فردیس را فراهم و مشخص شود.

زمانی از مسئولان شهرستان فردیس خواست برنامه سال 95 اداره خود را تدوین و به فرمانداری ارسال کنند و هر سه ماه یکبار گزارشی از عملکرد و برنامه خود به فرمانداری بدهند.

در پایان نشست شورای اداری به مناسبت ولادت دخت نبی اکرم حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن از روسای بانوان ادارات شهرستان فردیس با اهداء لوح تقدیر شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار