کد خبر: ۲۱۳۱۲۲
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۵ 16 April 2016
ابوالفضل اینانلو اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی سال جاری را تحت عنوان سال اقتصاد مقاومتی، اقدام وعمل نامگذاری فرمودند.
وی تصریح کرد: این نامگذاری نشان می‌دهد که اولویت همه دستگا‌‌ه‌ها و مسئولان باید اجرای برنامه‌های اقتصادی و ایجاد زیرساخت‌های لازم برای تحقق اقتصاد مقاومتی است.
فرماندار اشتهارد با اشاره به وجود شهرک صنعتی مهم اشتهارد گفت: بنابراین اولویت اصلی ما حمایت از صنایع و تولیدکنندگان بومی، جذب سرمایه‌گذاری با هدف توسعه اقتصادی و رفع معضل بیکاری است.
اینانلو در ادامه به مهمترین اقدامات عمرانی انجام شده در روزهای اخیر اشاره کرد و گفت: با توجه به موقعیت مهم و حساس جغرافیایی شهرستان اشتهارد و همچنین شهرک صنعتی این شهرستان، یکی از نیازهای اصلی ما توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل است.
* پروژه آب‌شیرین کن اشتهارد در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد
وی ادامه داد: در این زمینه طی روزهای اخیر بهسازی، نوسازی و روکش کامل آسفالت لاین اشتهارد به ماهدشت با اعتباری بالغ بر 11 میلیارد تومان به پایان رسید.
فرماندار شهرستان اشتهارد گفت: این مسیر به طول 30 کیلومتر از جمله مهمترین راه‌های ارتباطی اشتهارد به‌شمار می‌آید.
اینانلو بیان داشت: پس از تکمیل این پروژه، با پیگیری‌های انجام شده به ویژه از سوی استاندار البرز و معاونان استاندار، بهسازی و نوسازی لاین ماهدشت به اشتهارد آغاز می‌شود.
وی افزود: این مسیر بیش از 37 کیلومتر است و با انتخاب پیمانکار مربوطه و تجهیز کارگاه، به زودی طرح فوق آغاز می‌شود.
فرماندار اشتهارد یکی دیگر از پروژه‌های مهم عمرانی این شهرستان را تکمیل و نهایی شدن طرح احداث آب‌شیرین‌کن اشتهارد توصیف کرد و گفت: یکی از درخواست‌های اصلی مردم این شهرستان استفاده از آب شرب شیرین است.
اینانلو اظهار داشت: این پروژه با اعتباری بالغ بر 70 میلیارد ریال در سال گذشته آغاز شد و روز گذشته به صورت سرزده از نزدیک آخرین مراحل کار را بررسی و بازدید کردیم.
وی تصریح کرد: پروژه فوق پیشرفت فیزیکی 70 درصدی دارد و در شهریورماه سال جاری و به احتمال فراوان طی هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.
* بوی بد فاضلاب شهرک صنعتی مردم را آزار می‌دهد
فرماندار اشتهارد همچنین در پاسخ به این پرسش که برای رفع بوی بد فاضلاب شهرک صنعتی اشتهارد چه تمهیداتی اندیشیده شده است، گفت: این معضل همه را رنج می‌دهد و رفع این مشکل یکی از اولویت‌ها ما در حوزه خدمت‌رسانی به مردم است.
اینانلو بیان داشت: چندین جلسه با مدیران شهرک صنعتی، اداره آبفا و مسئولان ارشد استان در این زمینه داشتیم و استانداری به طور جدی پیگیر این موضوع است.
وی گفت: مکاتبات و رایزنی‌های لازم انجام شده و موافقت استانداری نیز برای احداث مشترک فاضلاب شهرک صنعتی اشتهارد و شهرستان اشتهارد انجام شده و در آینده نزدیک خبرهای خوش بسیاری در این زمینه داریم که به اطلاع شهروندان می‌رسد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار