کد خبر: ۲۱۷۴۷۰
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۷ 23 April 2016
تابناک گیلان - مدیرکل اموال و املاک استان گیلان با تاکید بر لزوم اجرای منویات رهبری درباره محرومیت زدایی، از واگذاری ۵۰۰ فقره سند املاک در روستای قاسم آباد علیای رودسر خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا نادمی در نشست با فرماندار رودسر که ظهر شنبه در این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: در اجرای منویات مقام معظم رهبری به منظور محرومیت زدایی ۵۰۰ سند جدید املاک متعلق به بنیاد علوی روستای قاسم آباد علیا به صورت رایگان واگذار می شود.

وی با بیان اینکه ارزش این املاک ۱۴ میلیارد تومان است، افزود: این طرح شامل افراد تحت پوشش بهزیستی، کمیته امداد، سالمندان و اقشار کم در آمد جامعه است.

نادمی با اشاره به صدور سه هزار جلد سند دیگر در همین قالب در شهرستان رودسر گفت: این اسناد در کلاچای، چابکسر و املش واگذار می شود.

وی در ادامه یکی از اهداف این طرح را واگذاری زمین های کشاورزی در روستاها تا سقف دو هزار و ۵۰۰ متر اعلام و تصریح کرد: در شهرها نیز یک هزار و ۵۰۰ متر به صورت رایگان به جامعه هدف واگذار می شود.

مدیرکل اموال و املاک گیلان اظهار کرد: درسال گذشته۸۰۰ فقره سند به مردم رحیم آباد و روستاهای اطراف به ارزش ۲۰ میلیارد تومان واگذار شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار