مسند فرمانداری کوهدشت در حال تغییر است:
خبرها حاکی از معرفی نور محمدفردی بیرانوند به عنوان فرماندار جدید کوهدشت است ؛ نورمحمد فردی بیرانوند در حالی بر مسند فرمانداری شهرستان کوهدشت می نشیند که در طی ماه های گذشته در اقدامی غیرقابل منتظر محمد کرم محمدی فرماندارمتمایل به ملکشاهی نماینده کوهدشت از مسند خود برکنار وجهانیان بر جای او به عنوان سرپرست تکیه زد.
کد خبر: ۲۲۵۶۴۵
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۱ 07 May 2016


به گزارش تابناک لرستان ،خبرها حاکی از معرفی نور محمدفردی بیرانوند به عنوان فرماندار جدید کوهدشت است.
بنا به رصد خبرنگار تابناک نورمحمد  فردی بیرانوند در حالی بر مسند فرمانداری شهرستان کوهدشت می نشیند که در طی ماه های گذشته در اقدامی غیرقابل منتظر محمد کرم محمدی فرماندارمتمایل به ملکشاهی نماینده کوهدشت از مسند خود برکنار وجهانیان بر جای او به عنوان سرپرست تکیه زد.
البته هنوز این انتصاب به صورت رسمی از طرف استانداری اعلام نگردیده است ولی بنا به گفته های اطرافیان فردی بیرانوندوبرخی از اصلاح طلبان  این خبر انعکاس یافته است ودر صورت اعلام استانداری  فردی بیرانوند که در انتخابات مجلس دهم با10 هزار و813رای از نشستن بر کرسی سبزرنگ بهارستان ناکام ماند بر مسند فرمانداری کوه دشت خواهد نشست .
گفتنی است که نور محمد فردی بیرانوند دوبار فرمانداری الیگودرز ،فرمانداری نهاوند ، فرمانداری شادگان ، فرمانداری باغملک ، فرمانداری ایذه ،فرمانداری بندر لنگه ،فرمانداری دماوند ، فرمانداری اسد آبادو فرمانداری ملارد را در تجربه مدیریتی خود دارد.
باید منتظر بود چه زمانی این انتصاب شکل رسمی به خود می گیرد.
کوهدشت ازجمله شهر های لرستان بوده است که در انتخابات اخیر دچار تلاطم های بسیاری شد ورویدادها وجنجالهای زیادی را پشت سرگذاشت.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
لرزاده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۵
سلام
آراي ايشون حدود 20 هزار راي بود لطفا اصلاح بفرماييد.
فردي بيرانوند از مديران خوش نام و سالم استان هستند و البته باسابقه ترين فرماندار كشور
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار