کد خبر: ۲۲۹۰۳۵
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۲ 13 May 2016


امام جمعه شهرستان فردیس با بیان اینکه مردم ایران را قدردان ایثار و فداکاری شهدا ،جانبازان و خانواده‌های معزز آنان هستند، اظهار داشت: اگر ایثار این عزیزان نبود کشور و انقلاب حفظ نمی‌شد.

به گزارش ایرنا،حجت الاسلام علی اکبر ایمانی روز جمعه در دیدار از خانواده های معظم تعدادی از جانبازان شهرستان فردیس با تجلیل از صبر، ایثار و فداکاری‌های خانواده معظم شهیدان،جانبازان و ایثارگران، گفت: خانواده های شهدا و جانبازان، فرزندان برومند خود را در زمانی که کشور به آنان نیاز داشت به جبهه های جنگ فرستادند.

وی دیدار و سرکشی از خانواده های شهدا ، جانبازان و ایثارگران را وظیفه مسئولان دانست و گفت: بی شک آرامش کنونی کشور مرهون خون شهدا و رشادت های جانبازان است.

امام جمعه فردیس، با تاکید بر تکریم خانواده های معظم شهدا و ایثارگران اظهار داشت: هر هفته مسئولان

فردیس با تعدادی از خانواده های شهدا و ایثارگران دوران هشت سال دفاع مقدس دیدار می کنند.

وی ایمان ، صبر و پایداری خانواده های شهدا و جانبازان رامورد تحسین و تکریم قرار داد.

فرماندار فردیس نیز در دیدار با جانبازان، آنان را نمونه ایستادگی و مقاومت دانست.

علی قنبر زمانی در این دیدار ضمن ارج نهادن به جایگاه شهدا ایثار گران و جانبازان، امنیت آرامش کشور را مدیون خون شهدای بزرگ هشت سال دفاع مقدس دانست و افزود؛ نباید هیچ گاه یاد و خاطره این عزیزان فراموش شود.

قنبرزمانی خاطر نشان کرد: ایثار و مقاومت جانبازان سرافرازمیهن اسلامی ،پایداری نظام مقدس جمهوری اسلامی را به همراه داشته است.

دراین دیدار ، رئیس ‌بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان فردیس ،شهردار منطقه 10 کرج نیز حضور داشتند،به دیدار چند تن از جابنازان شهرستان فردیس رفتند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار