معلوم نیست که چرا فردی که در جامعه ما به دلایل مختلف از جمله نسبت خانوادگی سرشناسی که دارد، شناخته می‌شود چنین اقدام غلطی را انجام داده است و باید بابت این کار زشت و بدی که داشته، از مردم پوزش بخواهد.
کد خبر: ۲۳۰۸۲۹
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۲ 16 May 2016
فائزه هاشمی به تازگی با فریبا کمال‌آبادی عضو ارشد فرقه ضاله بهائیت دیدار داشته است که این اقدام موجی از اعتراض‌ها و انتقادها را به همراه داشته است.

در همین رابطه محمد جواد کولیوند نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: فرقه ضاله بهائیت زائیده تفکرات استعماری بوده و از اساس این فرقه برای منحرف کردن جوانان مسلمان پایه‌ریزی و طراحی شده است.

وی با اشاره به اینکه مردم مسلمان ایران اسلامی نسبت به این فرقه انزجار و نفرت دارند، گفت: در چنین شرایطی هر کسی که اقدامی در جهت تقویت و رسمیت دادن به فعالیت‌های این گروه منحرف کند، کار اشتباهی انجام داده است.

نماینده مردم کرج در خانه ملت تصریح کرد: اقدام اخیر فائزه هاشمی کار بسیار غلط و زشت و اشتباهی بوده و از نظر ملت ایران مردود است.

کولیوند گفت: وی باید این اشتباه خود را هرچه سریع‌تر جبران و اصلاح و بابت آن از مردم ایران عذرخواهی کند.

وی بیان داشت: معلوم نیست که چرا فردی که در جامعه ما به دلایل مختلف از جمله نسبت خانوادگی سرشناسی که دارد، شناخته می‌شود چنین اقدام غلطی را انجام داده است و باید بابت این کار زشت و بدی که داشته، از مردم پوزش بخواهد.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این پرسش که آیا واکنش آیت‌الله هاشمی رفسنجانی به اقدام فائزه هاشمی کافی است، گفت: به همین میزان که وی به مردم صریح می‌گوید که رفتار دخترش اشتباه و غلط بوده کار خوبی است، اما مردم از وی انتظارات بیشتری دارند.

کولیوند در پاسخ به این پرسش که چرا فائزه هاشمی دست به چنین اقدامی زده است، گفت: این پرسشی است که امروز خیلی‌ها دارند، مردم می‌خواهند بدانند که چه دلیلی داشت که فائزه هاشمی دست به چنین اقدامی زده است. وی باید خودش به افکار عمومی درباره اقدام زشت، غلط و پراشتباهی که انجام داده، توضیح دهد.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
موسوی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۸
چرا خواهان محاکمه ایشون نیستین.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار