کد خبر: ۲۳۱۵۰۶
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۲ 17 May 2016


استاندار البرز با بیان اینکه تصمیم اولیه تعطیلی پنج‌شنبه‌ها در البرز در شورای برنامه‌ریزی غیرقانونی بود، گفت: تعطیلی پنجشنبه‌ها در البرز در کمیسیونی در هئیت دولت در حال پیگیری است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، سیدحمید طهایی در جلسه علنی شورای شهر کرج که پیش از ظهر امروز با حضور اعضای شورای شهر و شهردار و معاونان برگزار شد، در پاسخ به سوال یکی از اعضای شورای شهر در مورد پیگیری‌های استاندار البرز در مورد تعطیلی پنجشنبه‌ها در استان اظهار داشت: تعطیل‌کردن پنجشنبه‌ها در استان البرز براساس تصمیم شورای برنامه‌ریزی بوده و این موضوع اقدامی غیرقانونی بوده است.

وی افزود: عدم تعطیلی پنجشنبه‌ها در استان طبق تصمیم یک مرجع قانونی بوده و ما نیز به قانون تمکین می‌کنیم.

استاندار البرز با بیان اینکه به جز کلانشهر تهران سایر استان‌ها باید در هفته به مدت شش روز کاری و به میزان 44 ساعت در محل کار خود حاضر شوند، بیان کرد: اداره‌کل محیط زیست به لحاظ فنی نسبت به لزوم تعطیلی پنجشنبه‌ها در البرز دلایلی مطرح کرد که این دلایل به معاون اول رئیس‌جمهور و رئیس سازمان محیط زیست در سفر استانی البرز اعلام شد.

وی با بیان اینکه موضوع تعطیلی پنجشنبه‌ها در دست پیگیری و اقدام است، تصریح کرد: تعطیلی پنجشنبه‌ها در البرز در کمیسیونی در هئیت دولت در حال پیگیری است.

استاندار البرز با اشاره به اینکه استان‌های آلوده‌تر از البرز نیز وجود دارند که میزان آلایندگی آن‌ها بیشتر از استان ما است، تاکید کرد: تنها به دلیل آلودگی هوا امکان تعطیلی پنجشنبه‌ها نیست و دلایل دیگری نیز وجود دارد که این دلایل نیز مطرح شده است.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ماریا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۳
خدا کنه دوباره پنج شنبه ها در البرز تعطیل بشه . تا لااقل ما کارمندها رفت و آمد هر روز از تهران به کرج رو در پنج شنبه ها نداشته باشیم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۶
انشااله باهمت مسئولان استان پنجشنبه ها هرچه زودترتعطیل بشه که این کاربه نفع دولته
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار