شاید چنین رویکردی از مدیری که می‌گوید "البرز بخشی از تهران است" چندان دور از ذهن نباشد، اما به نظر می‌رسد که انتصاب مدیران غیر بومی به رده‌های سوم و چهارم مدیریتی کشیده شده است.
کد خبر: ۲۳۲۰۷۷
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۲ 18 May 2016
به گزارش تابناک – البرز: با حضور سید حمید طهایی در استان البرز شرایط این استان نسبت به زمان حضور سیدطاهر طاهری تفاوت‌های چشم‌گیری داشته است.
به طور قطع هر مدیری در کارنامه عملکرد خود نقاط ضعف و مثبتی دارد و سیدحمید طهایی نیز از این قائده مستثنی نیست.
ایجاد آرامش در فضای سیاسی استان، تلاش در جهت جذب سرمایه‌گذاری خارجی با استفاده از فضای پس از برجام و به کارگیری توان مدیریتی تعدادی از مدیران کارآزموده از جمله هیربد معصومی و حجت‌اله ملاصالحی از جمله نقاط مثبت کارنامه کاری سید حمید طهایی است.
اما نماینده عالی دولت در استان البرز نقاط ضعفی هم دارد که از جمله آنها می‌توان به بی‌اعتمادی به توان مدیران بومی استان و توجه بیش از حد به راهنمایی‌های دو مشاور غیر بومی و ناآشنا با شرایط البرز به ویژه سید محمد حسن موسوی اشاره کرد.
طهایی که روزی در جمع خبرنگاران نقدهای مربوط به انتصاب‌های غیر بومی را با طرح این پرسش که "اصلا در البرز می‌توان تعریفی از بومی و غیر بومی داشت؟" به طعنه گرفته بود، بیشترین حجم مدیران غیر بومی را به کرج و شهرستان‌های دیگر البرز وارد کرده است.
شاید چنین رویکردی از مدیری که می‌گوید "البرز بخشی از تهران است" چندان دور از ذهن نباشد، اما به نظر می‌رسد که انتصاب مدیران غیر بومی به رده‌های سوم و چهارم مدیریتی کشیده شده است.
به عنوان نمونه علی‌قنبر زمانی فرماندار فردیس که خود از مدیران غیر بومی استان البرز است، چند روز مانده به برگزاری انتخابات مهم و سرنوشت‌ساز هفتم اسفند "ابراهیم کردلو" از مدیران بومی منطقه را که سال‌ها عضو شورای شهر محمدشهر، مدیر روابط عمومی فرمانداری کرج و مدیرکل روابط عمومی استانداری البرز بوده را در اقدامی عجیب عزل کرد.
نکته مهم در این اقدام، عزل کردلو از سمت معاونت برنامه‌ریزی فرمانداری فردیس چند روز پیش از برگزاری انتخابات بود.
حال روز گذشته خبر رسید که علی‌قنبر زمانی فردی به نام محمد مجرد را به عنوان معاون جدید برنامه‌ریزی و اداری مالی فرمانداری فردیس منصوب کرده است.
مراسم تودیع و معارفه‌ای نیز به همین منظور برگزار شد و روابط عمومی فرمانداری فردیس برای این جلسه از رسانه‌های منتقد دعوتی نکرد.
در این جلسه و همچنین در خبر مربوط به آن که پرتال اطلاع‌رسانی فرمانداری فردیس منتشر کرده، هیچ اشاره‌ای به سوابق کاری محمد مجرد نشده است.
خبرنگار تابناک تلاش کرد که از سوابق او اطلاع حاصل کند که موفق نشد و تنها مطلع گردید که وی پیش از این در تهران سکونت داشته و در یکی از دستگاه‌های تهران مشغول به فعالیت بوده است.
با حضور مجرد نه تنها جمع مدیران بومی در فردیس، بلکه در کل استان البرز جمع شد.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Russian Federation
|
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۹
متاسفم براي تابناك بابت انتشار اين قبيل اخبار تفرقه افكنانه،البرز نمونه كوچك ايران است با اكثر قوميتهاي كشور.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۳۰
آقای استاندار آقای وزیر کشور آقایان دولت تدبیر و امید تا کی می‌خواهید اینگونه جوانان بومی و مدیران البرزی را دلسردکنید؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۳۰
تابناک مگه دروغ گفته که شما براش متاسفی؟؟؟ چون حرف راست می گه ناراحت شدید؟؟؟
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۱
تابناک ممنون از اشاره ای که داشتی .
ما جوانان تحصیل کرده و باسواد بسیاری در منطقه داریم . که متاسفانه همگی یا بیکارند و یا باید مسافتی طولانی را برای کار از استان خارج شوند .
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار