فرمانده سپاه البرز:
فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز گفت: عزت و افتخار امروز کشور مرهون جانفشانی رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس است.
کد خبر: ۲۳۴۲۷۵
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۲ 23 May 2016
سردار علی استاد حسینی پیش از ظهر امروز در مراسم سالروز آزادسازی خرمشهر در جمع نیروهای مسلح که در امام‌زاده محمد کرج برگزار شد اظهار داشت: اگر امروز کشور به پیشرفت و توسعه رسیده است مرهون خون شهدایی است که با جانفشانی و شجاعت در برابر دشمن ایستادند و از مرزهای این کشور دفاع کردند.
وی ادامه داد: در دوران هشت سال دفاع مقدس جوانان برای حضور در جبهه‌ها و دفاع از خاک کشور لحظه شماری می‌کردند و اشتیاق زیادی برای این حضور داشتند.
فرمانده سپاه البرز خاطرنشان کرد: امروز نیز باید شجاعت، ‌دلیری و از خودگذشتگی و فرهنگ ایثار و شهادت را در بین نوجوانان و جوانان نهادینه کنیم و آنان را با شهدا و دوران دفاع مقدس مأنوس سازیم.
استاد حسینی با اعلام اینکه فتح خرمشهر معجزه از سوی خداوند متعال بود افزود: اعتقاد و توکل به خداوند و ولایتمداری مردم و رزمندگان اسلام در آن دوران سبب شد که بتوانیم دشمن را از خاک کشور بیرون رانده و خرمشهر را آزاد سازیم.
وی آزادسازی و فتح خرمشهر را دستاوردی ماندگار و فراموش نشدنی از دوران هشت سال دفاع مقدس عنوان کرد و بیان داشت: هرگز ازخودگذشتگی‌های رزمندگان اسلام و حمایت‌های مردمی در این دوران فراموش نمی‌شود لذا نسل امروز باید حافظ این دستاوردها باشد.
فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز خاطرنشان کرد: دشمن در زمان جنگ هشت ساله علیه ایران از تمامی کشورهای غربی مورد حمایت بود و با تأمین نیرو و آلات جنگی به جنگ با ایران آمده بود.
استاد حسینی افزود: دشمن بعث عراق به رهبری صدام بر این تصور بود که می‌تواند در مدت زمان کوتاهی ایران را فتح کند و حامیان خود را نیز از این موضوع خوشحال و شاد سازد اما رشادت‌ها و توان نظامی و مردمی ایران سبب شد که تمامی معادلات دشمن در این زمینه به هم خورد و دشمن با شکست بزرگی مواجه و در این صحنه ناامید و مأیوس شود.
فرمانده سپاه البرز گفت: امروز نیز دشمن هنوز دست از توطئه و ترفندهای خود برنداشته و هر بار با توطئه‌ای جدید وارد میدان مبارزه با ایران بر می‌آید بصیرت و آگاهی یکی از مهمترین لازمه‌های امروز است و مردم با هوشیارانه در مقابل توطئه‌های دشمنان ایستادگی کنند.
وی با اشاره به اینکه تهدیدات دشمنان به جایی نخواهد رسید و به بن بست می‌رسد،‌ بیان داشت: سپاه و بسیج برای دفاع از آرمان‌های کشور آماده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار