رئیس هیأت بوکس البرز خبر داد
رئیس هیأت بوکس استان البرز اعلام کرد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده، در پایان ماه مبارک رمضان اردوی آماده‌سازی تیم‌های بوکس استان البرز در بخش‌های نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان تشکیل خواهد شد.
کد خبر: ۲۳۴۸۸۹
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۱ 24 May 2016
رئیس هیأت بوکس استان البرز از برگزاری رقابت‌های بوکس در بخش جوانان و بزرگسالان طی روزهای پنجشنبه و جمعه این هفته خبر داد.
مجتبی اسکندری اظهار داشت: استان البرز دارای ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های خوبی در این رشته ورزشی است و با برنامه‌ریزی صحیح و مناسب می‌تواند در کشور حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد.
وی افزود: حمایت از ورزشکاران و مربیان و تلاش در جهت افزایش امکانات این رشته ورزشی در البرز ازجمله مهمترین اولویت‌هایی است که هیأت بوکس استان در دستور کار دارد.
اسکندری تصریح کرد:‌ برنامه‌ریزی برای برگزاری صحیح، منظم و قانونمند مسابقات استانی با هدف تشکیل تیم‌های منتخب البرز و همچنین سرمایه‌گذاری در سنین پایه ازجمله برنامه‌هایی است که با جدیت در البرز پیگیری و دنبال می‌شود.
وی گفت: در این راستا طی روزهای اخیر مسابقات قهرمانی بوکس نونهالان و نوجوانان با کیفیت و نظم بسیار خوبی در مجموعه آزادگان کرج و با شرکت بیش از 40 ورزشکار در هر بخش برگزار گردید.
رئیس هیأت بوکس استان البرز افزود: این رقابت‌ها در بخش نونهالان در 10 وزن و در بخش نوجوانان در هشت وزن برگزار گردید که به گفته کارشناسان و پیشکوستان از نظم و کیفیت بسیار خوبی برخودار بود.
اسکندری ادامه داد: پس از پایان این رقابت‌ها نفرات اول و دوم هر وزن برای انتخاب تیم بوکس استان البرز برگزیده شدند.
وی در پاسخ به این پرسش که مسابقات قهرمانی بوکس جوانان و بزرگسالان استان البرز چه زمانی برگزار خواهد شد، بیان داشت: مسابقات این دو بخش نیز روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری و در 11 وزن برگزار می‌گردد و نفرات اول و دوم هر وزن نیز برای حضور در اردو و در نهایت انتخاب تیم استان معرفی خواهند شد.
رئیس هیأت بوکس استان البرز اعلام کرد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده، در پایان ماه مبارک رمضان اردوی آماده‌سازی تیم‌های بوکس استان البرز در بخش‌های نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان تشکیل خواهد شد.
اسکندری گفت: با انتخاب اعضای تیم منتخب استان در هر بخش، این تیم‌ها در شهریور و مهر ماه سال جاری برای حضور در مسابقات قهرمانی کشور شرکت خواهند کرد و حمایت لازم از تیم‌ها منتخب استان به طور کامل صورت می‌گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار