کد خبر: ۲۳۴۹۴۲
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۳ 24 May 2016


فرمانده انتظامی استان البرز گفت: مددکاران اجتماعی نقش مهمی را در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی دارند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج،‌ بخشعلی کامرانی صالح ظهر امروز در همایش روز مددکار که در کرج برگزار شد، اظهار داشت: حضور مددکاران اجتماعی نقش تعیین کننده و حساسی در جامعه دارند و آنان می‌توانند با ارائه آموزش‌ها و مشاوره‌ها نقش تعیین کننده‌ای را در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی داشته باشند.

وی با بیان اینکه امروز نیازها و آسیب‌های اجتماعی نیز نسبت به زمان‌های گذشته تغییراتی کرده است افزود: در این راستا مشاوران و مددکاران اجتماعی باید اطلاعات و سطح آگاهی خود را بالا ببرند تا بتوانند به افراد در زمینه‌های مختلف کمک رسانی کنند.

فرمانده انتظامی استان البرز ادامه داد: امروز مشاوران و مددکاران اجتماعی باید نیازهای روز به ویژه دنیای مجازی و شبکه‌های اجتماعی را به خوبی بشناسند و تهدیدهای موجود در این فضا را به فرصت تبدیل کنند.

وی تصریح کرد: نیروی انتظامی استان البرز در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی نیز به مراجعه کنندگان خدمات مشاوره‌ای ارائه می‌دهد و هم با حضور در مناطق آسیب‌پذیر اقدام به ارائه مشاوره می‌کند.

کامرانی صالح با بیان اینکه دشمن امروز با راه‌اندازی جنگ نرم نیز در نظر دارد تا جوانان و نوجوانان ما را مورد هدف قرار دهد تا بتواند به اهداف دیرینه خود دست پیدا کند خاطرنشان کرد: در این راستا نیز باید آگاهانه و هوشیارانه برخورد کرده و با آموزش‌های دقیق و درست دادن به نوجوانان و جوانان آنان را از خطرات موجود در جامعه مطلع سازیم.

فرمانده انتظامی استان البرز با تأکید بر اینکه دانشگاه‌ها و مدارس بهترین مکان برای ارائه این آموزش‌ها است افزود: باید هرچه در توان داریم در جهت ارائه آموزش‌ها و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی انجام دهیم.

وی بیان داشت: در این راستا استفاده از کارشناسان و صاحبنظران نیز امری بسیار مهم و ضروری محسوب می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار