کد خبر: ۲۳۴۹۵۹
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۳ 24 May 2016


دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان البرز از کشف انبار بزرگ کالای قاچاق به ارزش 30 میلیارد ریال خبر داد.

علی‌اکبر زارعی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: طی روزهای اخیر گزارشی دریافت کردیم مبنی بر ورود یک محموله بزرگ کالای قاچاق که بلافاصله بررسی این گزارش در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: پس از ورود ناظران و بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت و ماموران نظارتی کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز مشخص گردید که این محموله در یکی از انبارهای شهرستان کرج تخلیه شده است.

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان البرز تصریح کرد: پس از تکمیل تحقیقات مقدماتی و با اخذ مجوزهای قضایی ماموران اقدام به بازرسی از انبار فوق کرده و متوجه ورود و تخلیه انواع کالای قاچاق به ارزش حدود 30 میلیارد ریال شدند.

زارعی‌نژاد گفت: در این انبار بیش از 416 هزار قلم انواع کالاهای قاچاق که برخی از آنها لوازم بهداشتی و آرایشی غیراستاندارد و بی‌کیفیت کشف شده است.

وی افزود: همچنین در این انبار 20 رول برچسب اصالت کالا نیز کشف شد و معلوم گردید که متخلفان قصد نسب این برچسب‌ها بر روی کالاهای قاچاق و غیرقانونی و بی‌کیفیت خود را داشته‌اند.

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان البرز اظهار داشت: در این ارتباط تاکنون یک نفر دستگیر و همراه با پرونده به مراجع قضایی و صلاحیت‌دار استان جهت بررسی و صدور حکم قضایی ارجاع داده شده است.

زارعی‌نژاد تصریح کرد: برخورد با قاچاق کالا به دلیل اینکه آسیب جدی به اقتصاد مقاومتی، تولید بومی و تولیدکننده داخلی وارد کرده و موجب افزایش بی‌کاری در کشور می‌شود، جزو اولویت‌های اصلی مسئولان در استان البرز است.

وی گفت: از مردم نیز انتظار داریم که ضمن عدم خریداری کالاهای غیرقانونی و قاچاق، در صورت مشاهده هرگونه کالای مشکوک به قاچاق، موضوع را به مراجع صلاحیت‌دار و اتحادیه‌های اصناف گزارش دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار