کد خبر: ۲۳۴۹۶۵
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۳ 24 May 2016


معاون فرهنگی امور جوانان اداره کل ورزش وجوانان استان البرز از معرفی جوانان برتر این استان در حوزه های مختلف خبرداد.

قدرت الله شمیرانی در گفتگو با مهر اظهار کرد: این جوانان در زمینه های ورزشی، فرهنگی، کارآفرینی و در مسئولیت های مختلف توانسته اند خود را به عنوان یک چهره شاخص در بخش جوانان معرفی کنند.

وی افزود: این چهره های برتر و موفق روز گذشته (دوشنبه) در مراسمی ویژه در کانون شهید فهمیده کرج مورد تجلیل قرار گرفتند.

شمیرانی به اسامی جوانان برتر استان البرز اشاره کرد و گفت: در بخش ورزشی حسین نوری، کیمیا علیزاده، سجاد کاظم زاده و محسن مهرانی نیا با حضور موفق در تیم های ملی در جمع برترین ها جای گرفتند.

وی ادامه داد: سجاد دیرمینا، نگاه سهرابی در شعر وادبیات، هانی قربان به عنوان کارآفرین برتر، داریوش جوادی به عنوان نوازنده برتر، پریسا شریفی، فاطمه وفایی، مریم رستمی، الهام کارگر، انوشه کفاش، نینا همتی زاده و محمدرضا فضلی به عنوان دانشجوی برتر نیز در این مراسم تقدیر شدند.

معاون فرهنگی وامور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان البرز تصریح کرد: علی خدایاری به عنوان قاری قرآن و محمد خزایی به عنوان سرباز از دیگر کسانی بودند که در جمع جوانان برتر استان جای داشتند.

شمیرانی با تاکید براینکه این انتخاب ها با ارزیابی دقیق و بررسی حوزه های مختلف مرتبط با جوانان صورت گرفته است، گفت: تلاش کرده ایم با برگزاری این برنامه و تقدیر از برترین ها انگیزه نسل جوان برای بهتر شدن و موفقیت را دوچندان کنیم.

وی در پایان گفت: در مراسم تقدیر از جوانان برتر استان البرز جمعی از مسئولان مرتبط با حوزه جوانان حضورداشتند و در بخش تجلیل مشارکت کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار