مدیرعامل شرکت کارت اعتباری ایران کیش در حاشيه مراسم تحويل خودرو جي ام اس به حجره دار خوش شانس کرجی اظهار كرد: نخستين جشنواره پات به منظور ارج نهادن به همراهی همیشگی پذیرندگان با شرکت ایران کیش و تقدیر از دارندگان کارت در انتخاب ابزارهای پذیرش موبایلی و اینترنتی این شرکت در سال جاري برگزار شد.
کد خبر: ۲۳۵۴۲۱
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۳ 25 May 2016

صادق فرامرزی درخصوص ارزیابی وضعیت این شرکت در سال گذشته گفت: شرکت در سال 94 در چندین مرحله تعدیل مثبت داشته است.

فرامرزی در خصوص برنامه ریزی های شرکت ایران کیش برای سال جاری در حوزه بازار سرمایه اظهار کرد: سال گذشته تفاوت های عمده ای را نسبت به پیشتر تجربه کردیم چرا که نسبت به زیر ساخت های شرکت مطمئن هستیم و به عنوان یک شرکت با محوریت فناوری اطلاعات و IT شرایط خوبی داریم.

وی افزود: در سال گذشته با تکمیل و توسعه سرویس های VAS زیر ساخت مناسبی را برای شرکت مهیا کردیم و امیدوارم با این کار در سال جاری موجب افزایش حجم تراکنش ها و ارتقاء جایگاه نقش ایران کیش در بازار باشیم.

مدیر عامل شرکت ایران کیش با اشاره به پسابرجام و حضور هیات های تجاری کشورهای مختلف در ایران گفت: ما نیز درحوزه پرداخت، ویزا و مستر و پذیرش کارت های بین المللی جلسات متعددی را انجام داده ایم و توافق هایی نیز دراین خصوص انجام شده اما باید با بانک مرکزی هم هماهنگ بود و همگام پیش رفت.

معاون توسعه بازار شرکت کارت اعتباری ایران کیش نیز در مراسم اهدای جایزه برنده خوش شانس محمد شهری از سوی این شرکت گفت: خیلی خوشحالم که یکی از مشتریان ما در بازار میوه و تره بار محمدشهر برنده اولین جایزه جشنواره پات شد جشنواره ای که بیش از دو ماه از برگزاری آن می گذرد.

فرهاد وکیلیان ادامه داد: جوایز پذیرندگان این جشنواره یک دستگاه خودروی آئودی Q5، سه دستگاه خودروی MG3 ،

160 دستگاه گوشی آیفون 6 و جوایز دارندگان کارت نیز یک دستگاه خودرو MG3، به ازای هر 100 هزار ریال خرید شارژ 10 هزار ریال شارژ رایگان خواهد بود.

این مسوول در خصوص دستگاه های کارت خوان ایران کیش اظهار کرد: دستگاه های کارت خوان این شرکت با پوشش گسترده در سراسر کشور و امکانات و قابلیت های قابل توجه یکی از ابزارهای پرداخت شرکت می باشد.

وی تصریح کرد: درگاه پرداخت اینترنتی ایران کیش نیز ابزاری با امکان جابه جایی وجوه در شبکه پرداخت الکترونیک جهت ایجاد تراکنش مالی برای وب سایت ها، فروشگاه های اینترنتی و سایر پایگاه های تجارت الکترونیک است.



وکیلیان در آخر با بیان این که بیش از 25 هزار دستگاه کارت خوان این شرکت در استان البرز مورد استفاده قرار گرفته است بیان کرد: این عدد تا آخر سال بدون شک افزایش خواهد یافت و این 25 هزار دستگاه متعلق به 14 بانک و موسسه مالی است.

آذر رسولی مدیر روابط عمومی این شرکت نیز در گفت و گو با خبرنگار شهروند بیان کرد: شرکت کارت اعتباری ایران کیش در سال 1382تاسیس شده است و سرمایه این شرکت از بدو تاسیس تاکنون در 4 مرحله افزایش داشته است.

رسولی تصریح کرد: دستاوردهای این شرکت شامل: PC POS، POS PRINTER، باشگاه مشتریان، صفحه درگاه اینترنتی، کارت خوان AMP،USSD، برنامه موبایل ایران کیش، M POS و کارت خوان فروشگاهی است.

محسن برزگری برنده خوش شانس کرجی طی مراسمی که در این زمینه برگزار شد با بیان این که دستگاه کارت خوان شرکت ایران کیش را کمتر از یک سال است که در حجره مورد استفاده قرار می دهم گفت: وقتی برای اولین بار از طرف شرکت با من تماس گرفتند و خبر دادند که برنده یک خودرویMG3 شدم در ابتدا باور نمی کردم و تصورم این بود که شاید یکی از دوستان قصد مزاح با من را دارد اما با تماس تلفنی که خودم با این شرکت برقرار کردم باورم شد که این برنده خوش شانس من هستم و کارکنان ایران کیش نیز از آن طرف تلفن برای من دست می زدند و ابراز شادمانی می کردند.

برزگری اظهار کرد: تراکنش من با دستگاه کارتخوان ایران کیش بین 70 تا 80 میلیون بوده است و خوشحالم که توانستم برنده خوش شانس شرکت ایران کیش باشم.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار