کد خبر: ۲۳۵۴۶۴
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۴ 25 May 2016


مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز گفت: برنامه‌های چهاردهم و پانزدهم خرداد باید با محور ترویج اندیشه‌های امام(ره) برگزار گردد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسین روحی‌یزدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: ملت ایران بیش از سه قرن مبارزات گسترده‌ برای دست‌یابی به استقلال و آزادی و استقرار حکومتی دینی انجام دادند.

وی تصریح کرد:‌ در طول تاریخ این مبارزات به نتایجی منجر شده، اما نتیجه اصلی و نهایی با قیام امام خمینی (ره) در پانزدهم خرداد 42 و پیروزی انقلاب شکوهمند بهمن 57 حاصل گردید.

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی البرز افزود: به طور قطع یکی از عوامل اصلی این پیروزی مهم که حکومت دو هزار و 500 ساله ستمشاهی و یکی از مهره‌های اصلی استکبار و استعمارگران در منطقه را سرنگون کرد، شخص امام خمینی (ره) است.

روحی‌یزدی گفت: این پیروزی موجب شد که ملت ایران در جهان سربلند و با عزت باشند و باید گفت که بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی (ره) به ملت ایران عزت و سربلندی در جهان بخشید.

وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) دارای اندیشه‌های عمیقی در بخش‌های مختلف به ویژه در حوزه احکام دینی، سیاست، حکومت،‌ عرفان و اخلاق است،‌ گفت: باید از تمام ابزارهایی که در اختیار داریم برای آشنایی نسل سوم و چهارم انقلاب و به ویژه نوجوانان و جوانان استفاده کنیم.

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی البرز با اشاره به در پیش بودن سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی بیان داشت: این فرصتی ارزشمند برای نهادهای متولی امور فرهنگی است تا بیش از گذشته اندیشه‌های امام (ره) را به نسل جوان منتقل کنند.

روحی‌یزدی افزود: بنابراین باید محور تمام برنامه‌ها، ترویج اندیشه‌های ناب امام (ره) و اصول و اهداف والای انقلاب اسلامی باشد تا بتوانیم نسل آینده را برای مقابله با توطئه‌های دشمنان آماده کنیم.

وی با اشاره به برگزاری مراسم‌هایی در روزهای چهاردهم و پانزدهم خرداد نیز گفت: مسؤولان باید توجه داشته باشند که روحیه مردمی این مراسم‌ها حفظ گردد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار