کد خبر: ۲۳۵۴۶۷
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۶ 25 May 2016


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان البرز از آماده‌باش نیروهای این جمعیت برای خدمات‌رسانی مناسب به زائران حرم امام خمینی(ره) خبر داد.

احسان نصیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: هر ساله در سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی (ره) صدها هزار نفر از نقاط مختلف ایران و جهان در حرم مطهر حضور یافته و مراسم‌های ویژه‌‌ای را برگزار می‌کنند.

وی افزود: با توجه به همجواری حرم مطهر امام خمینی (ره) با محورهای مواصلاتی استان البرز، هر ساله بخش زیادی از زائران حرم مطهر از طریق راه‌های البرز از جمله آزادراه‌های قزوین ـ کرج و کرج – تهران در این مراسم حضور می‌ِیابند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان البرز تصریح کرد:‌ بر اساس پیش‌بینی‌های انجام شده، امسال نیز زائرانی از استان‌های مختلف شمالی، شمال غربی و غربی کشور از طریق استان البرز خود را به حرم بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی (ره) می‌رسانند که هلال‌ احمر برای تامین سلامت و امنیت این عزیزان برنامه‌های ویژه‌ای را در دستور کار خود دارد.

نصیری گفت: با ورود نخستین کاروان زائران، تمام ماموران امداد و نجات هلال احمر استان البرز در حالت آماده‌باش قرار می‌گیرند و برنامه‌هایی برای همراهی ماموران ما با این کاروان‌ها در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: بر اساس این برنامه،‌ هر اتوبوسی که حامل زائران امام باشد، با یک مامور خبره و متخصص امداد و نجات با وسائل و تجهیزات کافی همراهی و مشایعت خواهد شد و این همراهی از زمان حضور در استان و خروج از البرز تداوم دارد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان البرز اظهار داشت: همچنین پایگاه‌های متعددی از سوی این جمعیت در محورهای قزوین ـ کرج، کرج ـ تهران، جاده اشتهارد و جاده چالوس مستقر خواهند شد که وظیفه پذیرایی از زائران و در صورت لزوم امدادرسانی به آنها را بر عهده دارند.

نصیری در پایان گفت: آماده‌باش نیروهای امدادگر هلال احمر با ورود نخستین کاروان به این البرز آغاز و تا زمان خروج کامل این عزیزان و بازگشت آنها به استان‌های مبدا ادامه خواهد داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار