کد خبر: ۲۳۵۴۸۷
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۵ 25 May 2016


سرمربی تیم فوتبال اکسین البرز اتهام تبانی به این تیم را ناشایست توصیف کرد و گفت: مردم البرز شایسته این اتهامات نیستند.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، تیم فوتبال اکسین البرز که از دو هفته قبل صعود به لیگ دسته اول خود را مسجل و قطعی کرده است، در آخرین رقابت خود با نتیجه سنگین 6 بر صفر مقابل تیم فوتبال نفت امیدیه شکست خورد.

پیروزی نفت امیدیه با این نتیجه موجب شد که آنها جواز حضور در مسابقه پلی‌آف را بدست آورند، چرا که برای رسیدن به این مرحله نیاز به پیروزی 5 بر صفر و تساوی حریف خود داشتند.

پس از خلق این نتیجه که به دور از انتظار بود و هیچ کارشناسی آن را پیش‌بینی نمی‌کرد،‌ در برخی از رسانه‌ها ازجمله رسانه ملی و فضاهای مجازی اتهاماتی به تیم فوتبال اکسین البرز و نفت امیدیه مطرح شد.

در این ارتباط امروز علی لطیفی سرمربی تیم فوتبال اکسین البرز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: متاسفانه برخی‌ افراد علاقه دارند که موفقیت‌ها و پیروزی‌های دیگران را خدشه‌دار کرده و در این راه به بداخلاقی روی می‌آورند.

وی افزود: وقتی ما اتهام تبانی به یک باشگاه را وارد می‌سازیم، باید بدانیم که این باشگاه یک نفر نیست و مجموعه‌ای از افراد، مدیریت، کادر فنی، بازیکنان و از همه مهمتر طرفداران آنها را زیر سؤال برده‌ایم.

سرمربی تیم فوتبال اکسین البرز تصریح کرد: ما در این رقابت‌ها با جوانمردی وارد میدان شده و همواره اخلاق و روحیه پهلوانی و جوانمردی را سرلوحه کارهای خود قرار دادیم.

لطیفی گفت: آیا شایسته‌ است تیمی که با کمبودهای فراوان و تحمل سختی‌های بسیار به لیگ دسته اول صعود کرده و دارای هواداران فهیمی در استان البرز هست را متهم به تبانی، زد و بند و باندبازی کنیم.

وی با اشاره به کارنامه فعالیت خود در سطح حرفه‌ای فوتبال بیان داشت: همه من، کادر فنی و مدیریت باشگاه اکسین را می‌شناسند و می‌دانند که ما اهل باندبازی و زد و بند نیستیم.

سرمربی تیم فوتبال اکسین البرز افزود: از همه مهمتر این اتهام سنگین هرگز شایسته مردم خون‌گرم و خوب استان البرز نیست و از رسانه‌ها می‌خواهیم که با آبروی ما بازی نکنند.

لطیفی در پاسخ به این پرسش که چگونه تیمی که در لیگ دسته دوم به قهرمانی رسید و با اقتدار جواز صعود به لیگ دسته اول را کسب کرد، ناگهان و در آخرین بازی با نتیجه 6 بر صفر بازنده میدان می‌شود، گفت: قرار است کارشناسان فیلم بازی را ببینند و از صدا و سیما هم می‌خواهیم که این مسابقه را پخش کند.

وی افزود: ما در شرایطی وارد میدان شدیم که گرمای هوا بیش از 55 درجه بالای صفر بود و در 15 دقیقه پایانی مسابقه، حداقل 3 بازیکن ما دیگر توان راه رفتن هم نداشته و به نوعی از حال رفتند.

سرمربی تیم فوتبال اکسین البرز اظهار داشت: از سوی دیگر ما با مشکلات مالی بسیاری دست و پنجه نرم می‌کنیم و برخی از بازیکنان ما چند ماه است که حقوق و معوقات خود را دریافت نکرده‌اند.

لطیفی گفت:‌ بنابراین چگونه می‌توان انتظار داشت که بازیکنی که چند ماه است حقوق نگرفته و دو هفته قبل هم قهرمان شده و جواز صعود به لیگ دسته اول را کسب کرده،‌ در آخرین هفته و در گرمای بیش از 55 درجه بالای صفر انگیزه لازم را داشته باشد.

وی افزود: شاید صحیح نباشد که من این حرف‌ها را مطرح کنم، اما حالا که به ما اتهام زدند می‌گویم که در این بازی حداقل شش مهره اصلی و کلیدی ما به دلیل عدم دریافت حقوق طی چند ماه اخیر حاضر به همراهی تیم نشدند و ما در این بازی به ناچار آنها را در اختیار نداشتیم.

سرمربی تیم فوتبال اکسین البرز گفت: همه من را می‌شناسند و می‌دانند که اهل باندبازی و زد و بند نیستم و کسی را هم در نفت امیدیه نمی‌شناسم، از سوی دیگر همه می‌دانند که من با اکثر مدیران و کادر فنی شاهین بوشهر رفاقت چند ساله دارم، چرا زمانی که ما پنج گل به شاهین بوشهر زدیم، از این شایعات درست نکردند.

لطیفی در پایان با انتقاد از برنامه این هفته 90 نیز گفت: آنها به ما اتهام تبانی زده و از سوی دیگر حاضر نشدند یک زنگ به من بزنند تا واقعیت را به آنها بگویم. امیدوارم مسؤولان هرچه سریع‌تر فیلم این بازی را بررسی کرده تا حقانیت شاگردان جوانم بر همگان اثبات شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار