کد خبر: ۲۳۵۴۹۴
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۵ 25 May 2016


مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز با بیان اینکه کارمندان اداره راه و شهرسازی در حال حاضر به مدت ۵ ماه است که حقوقی دریافت نکرده‌اند، گفت: برخی از شهرستان‌های استان نزدیک به یک سال و سه ماه است که هیچ وجهی به اداره‌کل راه و شهرسازی نداده‌اند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، ابوالفضل باقرنیا در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی برگزاری مراسم بیست و هفتمین سالگرد ارتحال امام‌خمینی(ره) که پیش از ظهر امروز با حضور نمایندگان دستگاه‌های اجرایی استان در استانداری البرز تشکیل شد، اظهار داشت: برخی از شهرستان‌های استان نزدیک به یک سال و سه ماه است که هیچ وجهی به اداره کل راه و شهرسازی نداده‌اند و اداره‌کل دیگر توانایی خدمت‌رسانی ندارد.

وی افزود: کارمندان اداره راه و شهرسازی در حال حاضر به مدت 5 ماه است که حقوقی دریافت نکرده‌اند.

نماینده فرمانداری ساوجبلاغ نیز در این جلسه با اشاره به اینکه در روز 12 خرداد ماه سال جاری مراسمی متمرکز در مسجد جامع هشتگرد برگزار می‌شود، گفت: از شهرستان ساوجبلاغ 3200 نفر زائر به مرقد مطهر اعزام و 80 دستگاه اتوبوس نیاز است.

نماینده فرمانداری شهرستان فردیس نیز با بیان اینکه 3400 نفر زائر از شهرستان فردیس عازم مرقد امام‌خمینی(ره) می‌شوند، افزود: 100 دستگاه اتوبوس در اختیار شهرستان فردیس است.

وی با اشاره به اینکه مراسمی در مسجد المهدی فردیس برگزار می‌شود، گفت: یک دستگاه آمبولانس آماده باش است و نیز بهداشت بر اغذیه نظارت دارد.

معاون خدمات شهرداری کرج نیز با بیان اینکه سال گذشته 210 اتوبوس مورد استفاده قرار گرفت، افزود: در سال جاری آمادگی ارائه 50 دستگاه اتوبوس بیشتر وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه سازمان آتش‌نشانی گشت خودرویی در محل‌های اسکان قرار می‌دهد، گفت: 2 ایستگاه صلواتی توسط شهرداری برپا می‌شود و تمامی اتوبوس‌ها بیمه هستند.

نماینده بنیاد شهید منطقه یک نیز با بیان اینکه در مراکز علمی، مدارس و دانشگاه‌های شاهد اقدامات تبلیغاتی انجام شده است، افزود: اطلاع‌رسانی مراسم از طریق پیامک برای ایثارگران انجام می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان البرز نیز با اشاره به اینکه در هراتوبوس اعزامی از استان البرز یک امدادگر با کیف امداد مستقر است، گفت: پایگاه‌های امدادی در 2 محور کرج- چالوس و کرج -قزوین آماده باش هستند.

نصیری با بیان اینکه در محل اسکان زائرین در استان البرز، هلال احمر حضور دارد، افزود: در امامزاده طاهر اکیپی از هلال احمر مستقر می‌شود.

برگزاری این مراسم باید بر اساس یک عبادت و تکلیف دینی و ملی باشد

همچنین حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسین روحی‌یزدی در این جلسه با اشاره به اینکه بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره)‌ یک اقدام اعتقادی است،‌ اظهار داشت: برگزاری این مراسم باید بر اساس یک عبادت و تکلیف دینی و ملی باشد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز با بیان اینکه قبل از قیام امام خمینی(ره) اسلام در جهان مطرح نبوده است، افزود: بعد از مطرح کردن اسلام توسط امام راحل در جهان، اقدامات دشمنان آغاز شد.

وی با اشاره به اینکه نسل جوان در حال حاضر با مرام و راه امام خمینی(ره) ‌آشنایی ندارند،‌ گفت: در شهرستان فردیس یک جلسه متمرکز در مسجد المهدی(عج) واقع در فلکه چهارم فردیس در شب 14 خرداد ماه سال جاری با سخنرانی حجت‌الاسلام حمیدرضا حاجتی، نویسنده کتاب عصر امام‌خمینی(ره) و امام جمعه موقت اهواز برگزار می‌شود.

روحی‌یزدی با بیان اینکه در شهر کرج با هماهنگی سپاه و بسیج، جلسه متمرکزی در مسجد امام جعفرصادق(ع) در تاریخ 12 خرداد ماه سال جاری از ساعت 10 الی 12 برگزار می‌شود، افزود: این مراسم با سخنرانی حجت‌الاسلام حاجی صادقی، جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه کرج اجرایی می‌شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار