کد خبر: ۲۳۵۵۱۸
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۵ 25 May 2016


کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز دریک طرح ابتکاری آرزوهای ایتام زیر پوشش خود را برآورده کرد .

به گزارش ایرنا، ایتام شش تا 12 سال استان البرز چندی پیش در قالب دلنوشته آرزوهای خود به کمیته امداد استان البرز انتقال دادند.

این آرزوها که در خواست دوچرخه ، تبلت ، تلویزیون و انواع اسباب بازی بود در اختیار حامیان ایتام قرارگرفت.

کودکان یتیم بی خبر از همه جا در روز جشن آرزوها حاضر شدند و آرزوهایی که بر روی کاغذ آورده بودند عینیت یافته دیدند.

مدیرکل کمیته امام خمینی (ره) استان البرز گفت : در طرح ابتکاری که با همکاری کمیته امداد و خیرین جشنی با شکوه در سالن آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی امام علی (ع ) کرج اجرا شد که هر حامی ، آرزوی ایتام تحت کفالت خود را برآورده کرد .

علی سالارکیا افزود: دراین جشن حدود 500 نفر شامل 200 یتیم و 300 حامی شرکت داشتند.

پس از برآورده شدن آرزوهای ایتام توسط حامیان ، صحنه های زیبای معنوی از نشاندن گل لبخند بر لب های یتیمان و اشک های شوق نیکوکاران رقم خورد که حال و هوای خاصی به برنامه بخشید .

این مسئول گفت : دوچرخه ، تبلت ، تلویزیون و انواع اسباب بازی از جمله هدایایی است که حامیان در روز برگزاری جشن آرزوها به ایتام اهداء کردند .

سالارکیا با اشاره به اینکه طرح اکرام ایتام از طرح های موفق این نهاد طی 15 سال اخیر است و با استقبال گسترده و بی نظیر خیرین نیز مواجه شده است ، گفت : به لطف خدا و همت حامیان ، در حال حاضر سرانه پرداختی ماهانه حامیان طرح اکرام به هر یتیم دو میلیون و 500 هزار ریال می باشد و این نشان از همت والا و توجه ویژه خیرین البرزی به امور مستمندان دارد.

وی تصریح کرد : با اجرای طرح اکرام ایتام و همچنین طرح محسنین ، عدالت اجتماعی توسعه و مسیر فقر زدایی هموارتر می شود .

این مسئول به تقویت روحیه همکاری و مناسبات حسنه انسانی در بین افراد جامعه اشاره کرد و افزود : اجرای این طرح باعث کاهش تبعات فردی- اجتماعی و اقتصادی فقدان پدر یا مادر در تربیت فرزندان و تعالی خانواده در جامعه می شود .

از ابتدای اجرای طرح اکرام تاکنون حدود 30 هزار حامی نیکوکار با کمیته امداد استان البرز همکاری می کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار